برگزاری مسابقه وصیت نامه شهید سردار سلیمانی در کرمان

۱۳۹۹/۰۶/۱۲ - ۰۸:۲۰:۵۶
کد خبر: ۱۰۵۲۴۵۹
برگزاری مسابقه وصیت نامه شهید سردار سلیمانی در کرمان
مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: نصب تمثال شهدای بیت المقدس در سطح شهر و برگزاری مسابقه وصیت نامه شهید سلیمانی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس درکرمان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمود مهدوی فرد، در دومین نشست شورای هماهنگی دفاع مقدس و چهلمین سال دفاع مقدس با اشاره به هفته دفاع مقدس که از ۳۱شهریور تا۷مهر برگزار می شود، اظهار داشت: کمیته‌های ۱۳ گانه چهلمین سال دفاع مقدس تشکیل شده و ۹۸ برنامه تایید شده است.

او بااشاره به برخی برنامه‌های هفته دفاع مقدس درکرمان افزود: تجلیل از فاتحان خرمشهر، نصب تمثال شهدای بیت المقدس در سطح شهر، برگزاری مسابقه وصیت نامه شهید سلیمانی، شب شعر و شب خاطره دفاع مقدس، همایش زنان در پایداری خانواده، زنگ مهر و ایثار، تجلیل از سربازان نخبه و کارآفرین، همکاری با روایت فتح در معرفی خانواده شهدا، جشنواره خاطره نویسی از حجره تا سنگر از جمله برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

مهدوی فرد تصریح کرد: نمایشگاه عکس، نشست سینمایی با موضوع فیلم کوتاه، تجلیل از پرستاران بخش کرونایی، تئاتر خیابانی سردار آسمانی، تغییر نام کلاس‌های مدارس، دانشگاه‌ها حوزه‌ها به اسامی شهدا، رونمایی از نرم افزار موبایلی و تولید نماهنگ شهید سلیمانی، ساختن مستند شهید پورجعفری و... از دیگر برنامه‌ها دراین هفته است.

او از برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت حاج قاسم و رونمایی از ۴۶ عنوان کتاب در هفته فرهنگی که در ایام دومین کنگره شهدای استان به نویسندگان سفارش داده شده بود ، خبر داد.

مهدوی فرد بااشاره به شیوع ویروس کرونا و تاثیر آن بر اعزام راهیان نور گفت: در سال ۹۹ راهیان نور متمرکز در استان‌های مربوطه نداریم و تأکید بر این است بیشتر از فضای مجازی بهره گرفته و درکل برنامه راهیان نور برگزار نمی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز