مدرسه ۲۴ کلاسه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در شهر کرمان افتتاح شد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۰۷:۱۰:۵۳
کد خبر: ۱۰۵۴۱۲۶
مدرسه ۲۴ کلاسه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در شهر کرمان افتتاح شد
طی مراسمی با حضور معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان مدرسه 24 کلاسه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی در شهر کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان در آیین افتتاح این مدرسه گفت: تا پایان سال 99 بیش از یک هزار کلاس درس در استان به بهره برداری می رسد.

سید محمد واعظی‌نژاد از اجرای طرح ملی آجر به آجر در راستای مدرسه سازی در مناطق محروم استان خبر داد و خاطر نشان کرد: تمامی افراد جامعه می توانند در قالب این طرح با حتی یکصد هزار تومان در امر مدرسه سازی مشارکت کنند.

وی اظهار کرد: مدرسه 24 کلاسه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی با زیر بنای 3 هزار و 200 متر مربع با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی همزمان با آغاز سال تحصیلی 1400-1399 به بهره برداری رسید.

بر پایه این گزارش: مدرسه 24 کلاسه شهید آیت الله اشرفی اصفهانی با حضور رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، حجت‌‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس و نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان  همزمان با آغاز سال تحصیلی 1400-1399 به بهره برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز