استاندار کرمان:

توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان باید تداوم یابد

۱۳۹۹/۰۶/۱۶ - ۱۱:۰۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۵۴۲۵۹
توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان باید تداوم یابد
استاندار کرمان معرفی شرکت‌های موفق دانش‌بنیان و محصولات آنها را مورد تاکید قرار داد و گفت: توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان در استان باید تداوم داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جلسه کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان، اهمیت فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان، پژوهش و تحقیقات را مورد اشاره قرار داد و خواستار ارائه گزارش شرکت‌های دانش‌بنیان و پژوهشگران گزارشی از فعالیت‌های خود در این جلسات شد.

وی افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان برتر و موفقی در استان کرمان داریم که پژوهش‌ها و تحقیقات مثمری در سطح ملی داشته‌اند و کارهای تحقیقاتی آنها در سطح ملی کاربردی خواهد بود.

دکترفدائی تصریح کرد: به عنوان نمونه، در مورد باغ شاهزاده ماهان گزارش‌هایی مبنی بر آفت و بیماری قارچی درختان داشتیم که با اقدام شرکت دانش‌بنیان، مرحله مبارزه آغاز و در حال حاضر کنترل شده است.

استاندار کرمان با بیان اینکه در راستای توسعه علم در استان و کاربردی کردن تحقیقات و پژوهش‌ها آماده همکاری هستیم، تاکید کرد: شرکت‌های موفق دانش بنیان معرفی و محصولات آنها به مردم شناسانده شود.

دکتر فدائی گفت: توسعه شرکت‌های دانش بنیان در استان باید تداوم داشته باشد، کارهایی که در ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان در استان انجام شده در بعضی مواقع از سطح ملی جلوتر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز