اجرای طرح اتوبوس جوان در نقاط حاشیه‌ای کرمان

۱۳۹۹/۰۶/۱۹ - ۰۹:۵۵:۰۵
کد خبر: ۱۰۵۵۹۳۱
اجرای طرح اتوبوس جوان در نقاط حاشیه‌ای کرمان
مدیر انجمن دانش ورزان جوان استان کرمان گفت: طرح اتوبوس جوان به همت انجمن دانش ورزان جوان در چهارمین سال راه اندازی با توجه به شیوع بیماری کرونا با هدف رساندن اقلام بهداشتی در مناطق شهرک صنعتی و شهرک چهارده معصوم کرمان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد احمدی نژاد با اشاره به خدمات رسانی اتوبوس «جوان، سلامت و نشاط» طی ماه محرم در کرمان گفت: در ماه محرم امسال، توانستیم با شعار "جوانان، مدافعان سلامت عزاداران حسینی" طبق سنوات قبل، اتوبوس «جوان، سلامت و نشاط» را در دو منطقه محروم شهر کرمان به حرکت درآورده و خدمات بهداشتی را به مردم این مناطق ارائه کنیم.

وی افزود: طی سه سال گذشته، مجری طرح اتوبوس جوان در کرمان بوده ایم و امسال نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا و با هدف رساندن اقلام بهداشتی به مناطق محروم این مهم را به انجام رسانده ایم.

احمدی نژاد تصریح کرد: در این اتوبوس سیار، خدمات بهداشتی و هم‌چنین توزیع هزار عدد ماسک به دو منطقه شهرک صنعتی و شهرک چهارده معصوم کرمان در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: این اتوبوس با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و سپاه ناحیه حضرت امیرالمومنین کرمان راه اندازی شده است و در تلاشیم تا پایان سال بتوانیم به مناطق محروم بیشتری خدمت رسانی انجام دهیم.

 

 

نظر شما