آغاز کاهش دما در استان کرمان

۱۳۹۹/۰۶/۲۲ - ۱۲:۴۱:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۷۲۵۱
آغاز کاهش دما در استان کرمان
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه از امروز کاهش دما در استان کرمان شروع می‌شود، گفت: تا روز‌های پایانی هفته، بین یک تا ۳ درجه کاهش دما داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فهیمه راستی، با اشاره به اینکه از امروز کاهش دما در استان شروع می‌شود، اظهار داشت: تا روز‌های پایانی هفته، بین یک تا ۳ درجه کاهش دما داریم.

او بابیان اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابری است، افزود: امروز وزش باد نسبتا شدید به همراه گردو خاک در شرق و شمال شرق استان کرمان پدیده غالب است.

راستی بیان کرد: شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان و فهرج بیشتر است.

او با اعلام اینکه کاهش کیفیت هوا و کاهش دید افقی در این مناطق دور از انتظار نیست، بیان کرد: رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های شرقی و شمال شرق استان را دارند با احتیاط برانند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان اظهار کرد: وزش باد و گرد و خاک در این مناطق تا روز سه شنبه وجود دارد.

او افزود: در حالی که کهنوج در در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۴ درجه‌ سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته است، لاله زار با دمای ۵ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان بوده است.

راستی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۳ درجه‌ سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز