از سوی دبیرخانه سالانه خوشنویسی استان؛

فراخوان شرکت در ششمین سالانه خوشنویسی کرمان منتشر شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۴ - ۰۹:۴۲:۰۱
کد خبر: ۱۰۵۸۲۰۵
فراخوان شرکت در ششمین سالانه خوشنویسی کرمان منتشر شد
دبیرخانه سالانه‌ی خوشنویسی استان کرمان فراخوان شرکت در ششمین سالانه خوشنویسی کرمان را منتشر کرد. بر اساس این فراخوان هنرمندان خوشنویس فوق‌ممتاز و اساتید فرصت دارند تا 15 مهر ماه آثار خود را به دبیرخانه‌ی سالانه‌ی خوشنویسی تحویل دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در فراخوان دبیرخانه‌ی سالانه‌ی خوشنویسی استان کرمان، با اشاره به ترویج هنر خوشنویسی و نمایش آثار هنرمندان خوشنویس استان کرمان به عنوان اهداف برگزاری ششمین سالانه‌ی خوشنویسی کرمان، آمده است: «هنرمندان خوشنویس فوق‌ممتاز و اساتید می‌توانند یک تا پنج اثر جدید در اندازه‌های کمترین 35*50 و بیشترین 100*70 را در قالب‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، ثلث، نسخ و نقاشی‌خط به صورت قاب گرفته و پاسپارتو شده به دبیرخانه‌ی سالانه‌ واقع در موزه هنرهای معاصر صنعتی کرمان تحویل دهند».

بر اساس این فراخوان، آخرین مهلت ارسال آثار، ۱۵مهرماه و زمان گشایش نمایشگاه ۲۴ مهر‌ماه است.

آثار در بخش نستعلیق و شکسته پس از کارشناسی توسط اساتید جمال‌الدین مودب، محمد میرزایی، ابوالوفا حسینی، عبدالله فکری و مهدی ابراهیمی و در بخش ثلث، نسخ و نقاشی‌خط پس از کارشناسی توسط اساتید علی‌اکبر اصفهانی، مجید مهدیزاده، علی رشیدی و محسن شیخ‌بهایی، انتخاب و به مدت ۳۰  روز به نمایش درخواهند آمد . همچنین پنج اثر برگزیده‌ی نمایشگاه انتخاب و مورد تقدیر قرار می‌گیرد.

در پایان این فراخوان آمده است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 034.32221882 و همراه 09133416268 محمدرضا مومنی، مسؤل انجمن خوشنویسان کرمان تماس بگیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز