معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان:

آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی خوب عمل کرده است

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۳:۳۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۸۹۶۵
آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی خوب عمل کرده است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مدارس بسیار خوب عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد صادق بصیری در حاشیه نشست شورای اطلاع رسانی استان بر بیان نقاط قوت توسط رسانه ها در راستای ایجاد  امید، شور و نشاط در جامعه تاکید و خاطر نشان کرد: بیان واقعیت حتی نکات منفی با رویکرد اصلاحی نیز ضروری است.

وی با اشاره به عملکرد موثر و بسیار خوب آموزش و پرورش استان در زمینه رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس گفت: بر اساس اعلام ستاد ملی کرونا شهر بم به عنوان شهر برتر رعایت پروتکل های بهداشتی در مدارس انتخاب شده است.

بصیری با اشاره به اهمیت بازگشایی مدارس در روند تسهیل فرایند یاددهی یادگیری گفت: در راستای حفظ سلامتی دانش آموزان و فرهنگیان عزیز تیم ارزیابی از مدارس در استانداری کرمان تشکیل شده و در حال بازدید و ارزشیابی مدارس در خصوص رعایت مسائل بهداشتی است.

بر پایه این گزارش: نشست شورای اطلاع رسانی استان با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد و در این نشست احمد اسکندری نسب مدیر کل آموزش و پرورش گزارشی از روند بازگشایی مدارس را ارائه نمودند.

 

 

نظر شما