استاندار کرمان:

۲۲ بهمن تالار مرکزی کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۹/۰۶/۲۷ - ۰۷:۳۴:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۹۷۸۶
۲۲ بهمن تالار مرکزی کرمان به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار کرمان از توافق با رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تامین منابع تکمیل تالار مرکزی شهر کرمان در سال جاری و افتتاح آن در ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی در جریان بازدید از روند اجرایی تالار بزرگ مرکزی شهر کرمان عنوان کرد: این تالار از پروژه‌های بزرگ شهر کرمان است که مدت‌ها در دست اجراست و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی افزود: در جلسه‌ای با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی توافق شد تا منابع مالی آن تامین شود که امسال به بهره‌برداری برسد.

استاندار کرمان با اشاره به بازدیدی که امروز به همراه معاونان و جمعی از مسئولان از روند اجرایی این تالار داشت، ادامه داد: جلسه‌ای با مدیران شرکت پیمانکار و مشاور خواهیم داشت تا برنامه زمان‌بندی و اصلاح شده برای اتمام پروژه را تنظیم و ارائه دهند که طبق آن برنامه پیش برده شود.

فدائی خاطرنشان کرد: به لحاظ منابع مالی مشکلی نیست و سازمان برنامه و بودجه و مدیریت برنامه‌ریزی استان پذیرفته‌اند اعتبارات این پروژه را تامین کنند.

استاندار کرمان با بیان اینکه 44 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه نیاز داریم، عنوان کرد: تالار مرکزی شهر کرمان جزو پروژه‌هایی است که حتما امسال باید بهره‌برداری برسد.

همچنین استاندار کرمان از روند بازسازی تالار عماد کرمان بازدید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز