معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

برگزاری دوره مهارت آموزی دوره اول آموزش متوسطه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از طریق ارتباط زنده مجازی

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۲:۳۰:۳۵
کد خبر: ۱۰۶۰۵۹۴
برگزاری دوره مهارت آموزی دوره اول آموزش متوسطه در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ از طریق ارتباط زنده مجازی
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان از برگزاری دوره مهارت آموزی دوره اول متوسطه ویژه سال تحصیلی 1400-1399 از طریق ارتباط زنده صوتی و تصویری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید محمد حبیب اللهی ضمن اعلام این خبر گفت: جلسه ویدیو کنفرانس توجیه و تبیین دستورالعمل طرح هر دانش آموز یک مهارت ویژه دانش آموزان دوره اول متوسطه با حضور مسگر زاده مدیر کل دفتر آموزش دوره اول متوسطه و معاونان آموزش و روسای ادارات دوره اول آموزش متوسطه استان های کرمان، یزد، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و هرمزگان به همت معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برگزار شد.

وی افزود: طرح مهارت آموزی برای دانش ­آموزان دوره اول متوسطه در دو سطح مهارت­ های پایه و مهارت ­های حرفه­ ای ارایه می ­شود و مجریان اصلی این طرح، دبیران دروس کار و فناوری و فرهنگ و هنر هستند که در طول سال تحصیلی، از طریق دوره­ های آموزشی پیش بینی شده برای آن­ها، به آموزش این دروس در مدارس و مراکز آموزش مهارتی، اقدام می کنند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در واقع این طرح، با نگاهی تحولی و نو به«مهارت ­آموزی دانش آموزان در حوزه­ حرفه ­ای و  شغلی» تحقق این هدف ارزشمند را در درون ساختار موجود نظام آموزشی پیگیری کرده و ضمن کیفیت بخشی به آموزش­ های مهارتی، منجر به بهره­ وری بیشتر نظام آموزشی و توسعه­ ی اقتصادی کشور در آینده می­ شود.

بر پایه این گزارش، با توجه به اجرای آزمایشی این طرح در سال تحصیلی جاری(14000-1399) و لزوم اجرا در یک منطقه از استان، شهرستان زرند به عنوان مجری اجرای طرح مهارت آموزی ( هر دانش آموز یک مهارت ) انتخاب شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز