امروز رخ داد؛

پیام تبریک رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۰۷:۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۰۶۱۵۰۶
پیام تبریک رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران کرمان به مناسبت هفته دفاع مقدس
رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران استان کرمان در پیامی فرا رسیدن ۳۱ شهریور و آغاز چهلمین سال هفته گرامیداشت دفاع مقدس را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ متن پیام هادی طالبی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الرب شهدا و الصدیقین

دفاع مقدس یاد آور پایداری، ایثار و رشادت فرزندان برومند ملتی است که در لبیک به  فرمان امام راحل، با جانفشانی از کیان آب و خاک و ناموس این سرزمین دفاع نموده و حماسه های بی نظیری را رقم زدند و این رویداد  بزرگ همچون نگینی تابناک بر تارک تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ثبت خواهد ماند.

بی شک استقلال، امنیت و عزت کنونی ایران اسلامی، مرهون خون پاک شهدا ودلاور مردی های جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس می باشد که با اتحاد و همبستگی خود، مانع دست اندازی دشمنان به مرزهای مقدس کشور شدند و در این میان، پاسداشت فرهنگ شهادت، ایثار و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان، یک وظیفه ملی و انقلابی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، این ایام غرور آفرین را به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و کلیه جامعه بزرگ ورزش پهلوانی و زورخانه ای استان کرمان تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند متعال ، توفیق تداوم حرکت در مسیر آرمان های امام راحل و شهدای دفاع مقدس در سایه منویات مقام معظم رهبری را مسئلت دارم.

هادی طالبی

رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران استان کرمان

 

نظر شما