رئیس اتاق بازرگانی کرمان عنوان کرد:

صادرات یک میلیون دلاری کرمان به بنگلادش

۱۳۹۹/۰۷/۰۱ - ۱۱:۰۵:۰۴
کد خبر: ۱۰۶۲۲۰۹
صادرات یک میلیون دلاری کرمان به بنگلادش
رئیس اتاق بازرگانی کرمان گفت: با وجود زمینه های همکاری متعدد و ظرفیت های بسیار کرمان و بنگلادش، صادرات کرمان به این کشور هیچ گاه بیش از یک میلیون دلار نبوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدمهدی طبیب زاده، در دیار سفیر بنگلادش در ایران با جمعی از فعالان اقتصادی افزود: توسعه تجاری بین دو طرف بسیار مورد تاکید است که البته این رابطه تجاری باید برد- برد باشد و واردات از بنگلادش نیز متناسب با نیازها صورت گیرد.

وی به ظرفیت‌های خدمات فنی و مهندسی و تولید تکنولوژی کشور بنگلادش برای همکاری های جدی با ایران اشاره و عنوان کرد: امیدواریم این نشست زمینه همکاری جدی دو طرف را بیش از گذشته فراهم کند.

طبیب‌زاده، با اشاره به اینکه کرمان نیز درکالاها و محصولاتی مانند پسته، خرما، سیمان، کاشی و سرامیک، مواد غذایی، خدمات فنی و مهندسی، فولاد و مس می‌تواند با بنگلادش همکاری کند، اظهار کرد: روند رو به رشد توسعه بنگلادش را تحسین می کنیم و می توان از این تجربیات در کرمان و ایران نیز استفاده کرد.

گفتنی است در این نشست جمعی از فعالان اقتصادی کرمان پرسش های خود در زمینه تجارت با بنگلادش را مطرح و پاسخ های لازم را دریافت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز