کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه در روستای سعید آباد رودبار جنوب به زمین زده شد

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۷:۳۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۶۷۵۱۵
کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه در روستای سعید آباد رودبار جنوب به زمین زده شد
کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه الغدیر در روستای سعید آباد از توابع رودبار جنوب به همت موسسه خیریه باران مهربانی و موکب ۴۴۰ اربعین به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین کلنگ زنی این مدرسه خیر ساز گفت: با توجه به نقش مدرسه در آگاهی بخشی به افراد جامعه، مدرسه سازی مهمترین و با ارزش ترین کار خیر است.

محمد ضیا الدینی با اشاره به رشد چشمگیر مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی در استان کرمان بیان کرد: با اجرای طرح ملی آجر به آجر تمامی افراد جامعه به هر اندازه کمک می توانند در مدرسه سازی مشارکت نمایند.

وی خاطر نشان کرد: این مدرسه سه کلاسه به همت موسسه خیریه باران مهربانی و موکب ۴۴۰ اربعین به یاد شهدای دشتخاک از توابع شهرستان زرند با مشارکت نوسازی مدارس احداث خواهد شد.

معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: مدر سه کلاسه الغدیر  با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با زیر بنای ۱۹۶ متر مربع در زمینی به مساحت دو هزار و ۲۰۰ هزار متر مربع به همت موسسه خیریه باران مهربانی و موکب ۴۴۰اربعین احداث می شود.

برپایه این گزارش: طی مراسمی با حضور معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان، مدیر عامل و هیئت مدیره موسسه خیریه باران مهربانی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودبار جنوب و جمعی از مردم و مسئولان کلنگ احداث مدرسه سه کلاسه خیر ساز در روستای سعید آباد از توابع شهرستان رودبار جنوب به زمین زده شد.

 

 

نظر شما