در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان روی داد

تقدیر از ۱۱ برگزیده خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۹۸

۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۷:۴۳:۲۴
کد خبر: ۱۰۶۷۵۲۲
تقدیر از ۱۱ برگزیده خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۹۸
بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان و تقدیر از برگزیدگان خدمت و دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۹۸ با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار کرمان، معاونان استاندار و مدیران کل در محل سالن دانشگاه فرهنگیان کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان و بر این اساس اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل امور مالیاتی، اداره کل حمل و نقل و جاده‌ای، شرکت توزیع برق جنوب، مدیریت درمان تامین اجتماعی، اداره کل اقتصاد و دارایی در بخش گروه‌بندی پنج‌گانه دستگاه‌های اجرایی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

همچنین اداره کل‌ راه‌آهن و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان به عنوان دستگاه‌‌های دارای بالاترین رشد دوساله و شرکت شرکت‌های صنعتی، اداره کل ثبت احوال و شرکت سهامی برق منطقه‌ای در محورهای شورای راهبری توسعه به عنوان دستگاه برتر مورد تقدیر بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان قرار گرفتند.

در بخش انتخاب فرمانداران براساس معیارهای وزارت کشور نیز از علی زهرودی فرماندار انار، امیر باقری فرماندار ریگان و علی صادق‌زاده فرماندار زرند با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد.

از جمعیت هلال‌احمر استان کرمان، فرماندهی انتظامی استان، اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان و اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) کرمان براساس معیارهای مدنظر استانداری مبنی بر بیشترین تعامل با استانداری و مدیریت استان و تاثیرگذاری فعالیت‌ها تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در این مراسم، درک عمیق از خدمت را مورد تاکید قرار داد و گفت: نگاه دنیوی و اخروی که به دوران مسئولیت داریم، آثار مهی در زندگی و نامه اعمال ما خواهد داشت.

وی اخلاص در کار را از اصول مدیریت برشمرد و افزود: فرد مخلص خودش تلاش نمی‌کند که دیده شود، بلکه عملکرد او باعث می‌شود که دیده شود.

جعفر رودری رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و دبیر جشنواره شهید رجایی به تقسیم‌بندی دستگاه‌های اجرایی در پنج گروه آموزشی و پژوهشی و فرهنگی، تولیدی و خدماتی، زیربنایی و توسعه زیرساخت، سلامت و رفاه اجتماعی، عمومی قضائی و شرکت ۶۳ دستگاه در ارزیابی جشنواره شهید رجایی گفت: همچنین دو دستگاه با بالاترین میزان رشد و سه دستگاه برتر در محورهای دولت الکترونیک، میز خدمت، حقوق شهروندی، ارتباط با رسانه، خدمت به معلولان، ارتباط مستقیم با مردم و ... مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۱ دستگاه اجرایی به عنوان برگزیدگان بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان انتخاب شده‌اند، بیان داشت: چهار نفر از مدیران استان براساس محورهای مدنظر استاندار و سه فرماندار با توجه به بخشنامه وزارت کشور مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز