۱۳ واحد صنفی متخلف بدلیل گرانفروشی و عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند

۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۲:۳۳:۴۸
کد خبر: ۱۰۶۸۳۹۳
۱۳ واحد صنفی متخلف بدلیل گرانفروشی و عدم رعایت نکات بهداشتی پلمب شدند
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان منوجان گفت: ۱۳ واحد صنفی متخلف بدلیل گران فروشی و عدم رعایت نکات بهداشتی و تهدید علیه بهداشت عمومی در منوجان پلمپ شدند .

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امید رضایی در حاشیه  چهارمین بازدید میدانی از اصناف مختلف این شهر که با حضور نیروی انتظامی، اداره صمت , بازرسی فرمانداری,  اتاق اصناف و کارشناس بهداشت محیط برگزار شد،اظهار داشت: هدف از این بازدید‌های میدانیِ سرزده، افزایش نظارت ها، کنترل بازار، کنترل قیمت‌ها و همچنین رعایت نکات بهداشتی از سوی اصناف است.

وی بیان کرد: در راستای حفظ حقوق عامه این بازدید‌ها با قوت و به صورت مستمر، ادامه خواهد داشت و همچنین لازم است ادارات و سازمان‌های متولی، نظارت دقیق و مستمر بر اصناف داشته باشند.

دادستان منوجان بر ضرورت مقابله با معضلات کم فروشی  و گران فروشی، رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، پیشگیری از احتکار و رعایت انصاف در معاملات و کارهای تجاری تاکید و افزود: استمرار روند بازرسی‌ها بدون تردید در کنترل قیمت‌ها و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف تأثیر مثبت خواهد داشت و رضایت مردم نیز در این شرایط سخت تحصیل می‌شود.

داستان منوجان گفت:در این بازدید میدانی ۴۷ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفتند که از این تعداد ۱۳ واحد صنفی متخلف پلمپ و۱۱ واحد  اخطاریه دریافت کردند  و۲۳ موردنیز  تذکر کتبی گرفتند.

 

نظر شما