مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان کرمان:

سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی آبان‌ماه در کرمان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۴ - ۰۷:۲۶:۱۲
کد خبر: ۱۰۶۸۶۸۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان کرمان گفت: «سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی ایران، آبان‌ماه سال‌جاری به دلیل محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، به‌صورت مجازی در کرمان برگزار می‌شود».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا علیزاده از برگزاری جشنواره موسیقی نواحی ایران در آبان‌ماه سال‌جاری در کرمان خبر داد و بیان کرد: «سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی با محوریت آواز و دوبیتی‌خوانی برگزار خواهد شد».

وی در خصوص نحوه‌ی برگزاری این جشنواره توضیح داد: «امسال به واسطه‌ی شرایط خاص کشور با توجه به محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، جشنواره موسیقی نواحی به صورت مجازی برگزار می‌شود».

علیزاده افزود: «بر این اساس، تعداد محدودی از هنرمندان به‌صورت حضوری در کرمان و به‌ویژه در اماکن تاریخی و فرهنگی این شهر حضور یافته و اجرای زنده در ایام جشنواره خواهند داشت».

وی ادامه داد: «استفاده از ظرفیت‌های صدا و سیما و همچنین شبکه‌های تلویزیونی و اینترنتی برای پوشش اجراهای این جشنواره مورد تاکید قرار گرفته و همچنین قرار است فیلم‌های مستندی از هنرمندان برجسته‌ی موسیقی نواحی کشور به مناسبت جشنواره تهیه و ارائه شود».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز