رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان اعلام کرد:

نصب سامانه مها راهکاری موثر جهت پیشگیری از سرقت

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۰:۴۴:۱۴
کد خبر: ۱۰۶۹۳۷۹
نصب سامانه مها راهکاری موثر جهت پیشگیری از سرقت
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان نصب سامانه مها در اماکن خصوصی، تجاری و عمومی را از جمله راهکارهای بسیار موثر جهت پیشگیری از وقوع سرقت برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ"علیرضا پریور"در این خصوص گفت: بدون شک استفاده از تجهیزات ایمنی مطمئن و کارآمد در  اماکن خصوصی و عمومی از زمینه های وقوع سرقت می کاهد و باعث افزایش آرامش خاطر شهروندان نیز خواهد بود.

وی افزود: در این رابطه نصب سامانه مها یا همان"مرکز هشدار الکترونیک" راهکاری موثر جهت پیشگیری از وقوع سرقت اماکن خصوصی، عمومی و تجاری است که بنا به گزارشات واصله کارآیی بسیار خوبی در ناکام گذاشتن سرقت از واحدهای شخصی وتجاری نقاط مختلف سطح استان داشته است.

سرهنگ"پریور"بیان داشت: این سامانه مجهز به حسگرهای خاصی است که در زمان تعطیلی واحد صنفی و در غیاب صاحب آن مکان، هرگونه تحرک و تلاش برای ورود به آن محیط را به مرکز اعلام می کند و کاربران این سامانه نیز نزدیکترین تیم گشت را برای رسیدگی به موضوع به محل فرا می خوانند.

وی تصریح کرد: کاربرد دیگر این سامانه نیز که می تواند اقدام به سرقت و زورگیری مجرمان را قبل از وقوع ناکام بگذارد فشار دادن یک کلید متصل به این سامانه توسط صاحب مغازه است که به همین ترتیب به کاربران این سامانه آلارم می دهد و از طریق آنان نزدیکترین تیم گشت برای رسیدگی به موضوع به محل اعزام می شود.

سرهنگ پریور با اشاره به اینکه تاکنون سرقت از چندین واحد تجاری، مغازه طلافروشی، انبار،منزل مسکونی و اماکن عمومی متصل به این سامانه نافرجام مانده و سارقان یا افراد زورگیر در صحنه جرم دستگیر شدند تصریح کرد: شهروندان می توانند برای نصب این سامانه به دفتر مرکزی واقع در چهارراه ابوحامد مرکز استان مراجعه و با نصب این سامانه ضریب ایمنی و امنیت اماکن خصوصی و تجاری خود را بالا ببرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز