مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان:

جشنواره مجازی «کرمان‌گرام» برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۶۹۸۵۶
جشنواره مجازی «کرمان‌گرام» برگزار می‌شود
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان گفت: شهرداری کرمان قصد دارد با هدف معرفی بیشتر شهر کرمان و شناساندن گوشه‌هایی از شهر که به هر دلیل از چشم ‌دور مانده، جشنواره‌ای را ویژه‌ی فعالان شبکه‌های اجتماعی برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سلمان متحدین با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی تصریح کرد: «جشنواره‌ی‌ مجازی «کرمان‌گرام» ویژه‌ی فعالان شبکه‌های اجتماعی، از 15 مهرماه تا 15 آبان‌ماه برگزار خواهد شد».

وی افزایش سطح استفاده از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان رسانه‌ای فراگیر و مؤثر را غیرقابل انکار دانست و افزود: «در نظر داریم از این ظرفیت برای معرفی چهره‌ای جدید از شهر کرمان، بهره ببریم».

متحدین با بیان این‌که تولید محتوا از نگاه شهروند برای شهروند از اهداف برگزاری این جشنواره است، اظهار کرد: «این جشنواره می‌کوشد تا گوشه‌هایی از شهر را که به هر دلیل از چشم به‌دور مانده، معرفی کند».

وی گفت: «امیدواریم به نقطه‌ای برسیم که شهروندان عزیز کرمانی با استفاده از بستر شبکه‌های اجتماعی، معرف و آینه‌ی تمام‌نمای شهر کرمان به دیگران باشند».

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری کرمان با اشاره به اعلام فراخوان نخستین جشنواره «کرمان‌گرام»، خاطرنشان کرد: «محورهای این جشنواره، المان‌های شهری، پروژه‌های پویش «افتتاح»، فعالیت‌های زیباسازی سطح شهر، مناسب‌سازی‌ها و المان‌های ماه محرم است که شهروندان می‌توانند در بخش‌های عکاسی، گیفت، استیکر، عکس‌نوشته و کلیپ، آثار خود را ارسال کنند».

وی با اشاره به این‌که این مدیریت برای قدردانی از مشارکت و همراهی شهروندان در معرفی کرمان، هدایایی نیز در نظر گرفته است، ادامه داد: «برگزیدگانِ تمام بخش‌ها به جز بخش عکاسی که براساس آرای مردمی در شبکه‌های اجتماعی انتخاب می‌شوند، از طریق قرعه‌کشی انتخاب خواهند شد».

متحدین بیان کرد: «علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند جهت دریافت فراخوان و اطلاعات تکمیلی، به صفحه‌ی شهرداری کرمان به آدرس kermancity.ir و صفحه‌ی جشنواره به آدرس kerman.gram@  در نرم‌افزار اینستاگرام مراجعه کنند».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز