مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان عنوان کرد:

برگزاری بیش از ۵۸۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۴:۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۴۶۱۲
برگزاری بیش از ۵۸۰ برنامه فرهنگی ورزشی در کرمان
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری بیش از 580 برنامه فرهنگی ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ میثم پاریزی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از 26 مهر تا 2 آبان ماه با عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است، به تشریح برنامه های این هفته پرداخت و گفت: امسال با توجه به وضعیت کرونا، عمده برنامه‌هایمان رویکرد شان حوزه فعالیت همگانی ورزش است که با رعایت تمامی دستورالعمل های بهداشتی در فضای باز انجام خواهد شد.

او از برگزاری بیش از 580 برنامه فرهنگی ـ ورزشی در سراسر استان خبر داد و افزود: این برنامه ها در هفته تربیت بدنی به همت ادارات ورزشی جوانان ۲۳ شهرستان استان، هیئت های ورزشی و سازمان های مردم نهاد جوانان ‌انجام خواهند شد.

او تصریح کرد: بدین ترتیب، ۷ پروژه ورزشی در شهرستان های کهنوج، شهربابک، قلعه گنج، کرمان، رفسنجان و منوجان با اعتبار ۸۳ میلیارد و 407 میلیون ریال افتتاح خواهیم کرد که ۱۳ هزار و ۵۹۰ متر مربع به سرانه فضای ورزشی استان اضافه خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه در هفته گذشته ۱۳ خانه ورزش روستایی به مناسبت روز روستا در روستاهای استان تجهیز شد، بیان داشت: ۱۴ خانه ورزش روستایی نیز با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال شامل یک میز پینگ پنگ، فوتبال دستی و میز شطرنج طی هفته تربیت بدنی در روستاهای استان تجهیز و افتتاح می شوند.

پاریزی، برگزاری 40 دوره مسابقه ی استانی به صورت مجازی، پیگیری از سوی وزیر ورزش برای معرفی سردار شهید سلیمانی به عنوان پهلوان دیار کریمان (با توجه به اینکه وی در دهه 50 ورزشکار رشته ی پهلوانی بوده است)، راه اندازی موکب فرهنگی ورزشی مقابل ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها در آخر ماه صفر، تجدید میثاق جامعه ورزش و جوانان با شهدا، دیدار جامعه ورزش و جوانان با ائمه جمعه و استاندار، برگزاری ورزش صبحگاهی ویژه بانوان و آقایان، همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی، جشنواره اوقات فراغت کارکنان دولت، همایش ورزش زورخانه ای و افتتاح بزرگترین پیست اسکیت کشور به نام شهید سردار سلیمانی را از مهمترین برنامه های هفته تربیت بدنی در استان کرمان برشمرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز