رئیس هیئت اسکیت استان کرمان:

هیئت اسکیت استان کرمان روز‌های خوبی را می‌گذارند/پیست اسکیت انار افتتاح می‌شود

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۷:۴۵:۴۷
کد خبر: ۱۰۷۵۴۴۶
هیئت اسکیت استان کرمان روز‌های خوبی را می‌گذارند/پیست اسکیت انار افتتاح می‌شود
رئیس هیئت اسکیت استان کرمان به عملکرد این هیئت، طی ۶ سال گذشته اشاره و عنوان کرد: خوشبختانه هیئت اسکیت استان کرمان روز‌های خوبی را می‌گذارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ امیررضا آشورماهانی در مراسم افتتاح بزرگترین پیست اسکیت فلت کشور با نام مبارک سردار شهید "حاج قاسم سلیمانی" که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور مدیرکل ورزش و جوانان، شهردار کرمان، مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان، مسئولان استانی، اعضای هیئت اسکیت استان کرمان و ورزشکاران در محل بلوار غدیر یک مجموعه ورزشی امام علی شهر کرمان برگزار شد، ضمن خیرمقدم به حضار شرکت کننده در مراسم با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۳ افتخار خدمتگزاری به مردم در هیئت اسکیت استان کرمان را یافتم، گفت: در شروع کار به همت همکاران خدوم خود در هیئت اسکیت و با استفاده و بهره گیری از متخصصان علم مدیریت ورزش، برنامه‌ای را با ۱۶ استراتژی و بیش از ۸۰ برنامه عملیاتی برای هیئت اسکیت استان کرمان تهیه و تنظیم کنیم.

او افزود: بخشی از افتخاراتی که امروز برای اسکیت استان و همکاران بنده رقم خورده، مدیون این برنامه است.

آشورماهانی تصریح کرد: یکی از استراتژی‌هایی که ما در نگارش این برنامه به آن دست پیدا کردیم، افزایش سرانه فضای ورزشی تخصصی اسکیت در اقصی نقاط استان کرمان بود.

او بیان داشت: به همت مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و مدیران اسبق این اداره کل، ما از طریق کمیسیون ماده ۲۷ فرایند واگذاری زمینی به مساحت ۷ هزار متر مربع در اختیار بخش خصوصی مجید عرب آبادی قرار گرفت.

رئیس هیئت اسکیت استان کرمان گفت: طبق توافقاتی که بین اداره کل ورزش و جوانان و سرمایه گذار اتفاق افتاد، طی مدت زمانی حدود ۵ ماه کار احداث این پیست به پایان رسید.

آشورماهانی با اشاره به اینکه این پیست مزین به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: این پیست که در مجموعه ورزشی امام علی (ع) شهرکرمان قرار دارد، قابلیت آموزش رشته‌های اسکیت سرعت، اسکیت پایه، فری استایل، نمایشی، اگرسیو و رولبال و مسابقات و رویداد سطوح بالا را در استان کرمان خواهد داشت.

او تصریح کرد: آنچه که ما در بحث افزایش سرانه ورزشی اختصاصی رشته اسکیت دنبال می‌کنیم و جزو شعار‌های ابتدای کار ما بوده، خوشبختانه به تحقق پیوسته است.

آشورماهانی بیان داشت: طی هفته دفاع مقدس در پارک مطهری شاهد افتتاح پیست آموزشی حسین صداقت زاده و قبل از آن شاهد بهره برداری از فاز اول پیست اسکیت شهرستان بم بودیم.

رئیس هیئت اسکیت استان کرمان از افتتاح پیست اسکیت شهرستان انار در ۲۲ بهمن ماه ۹۹ خبر داد و گفت: همچنین اولین بار، فضایی با عنوان اسکیت پارک در شهرستان سیرجان احداث می‌شود که اخیراً از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مجوز فرآیند ساخت آن داده شده است و ظرف یک تا دو سال آینده این پیست اختصاصی سرپوشیده به بهره برداری می‌رسد.

آشورماهانی در بخش دیگری از سخنانش به عملکرد هیئت اسکیت استان طی ۶ سال گذشته اشاره کرد و افزود: خوشبختانه هیئت اسکیت استان کرمان روز‌های خوبی را می‌گذارند.

رئیس هیئت اسکیت استان کرمان حضور ۶ سال متوالی در جمع هیئت‌های برتر اسکیت کشور، حضور در بین استان‌هایی که به همت سرمایه گذاران بخش خصوصی از بالاترین میزان سرانه فضای ورزشی اسکیت برخوردارند، حضور در بین استان‌های برتر از حیث تعداد ورزشکاران سازمان یافته، کسب کرسی‌های متعدد کشوری، برگزاری میزبانی رویداد‌های ورزشی و افتخار آفرینی در بخش آموزش و اطلاع رسانی را از مهم‌ترین موفقیت‌های کسب شده‌ی این هیئت طی ۶ سال اخیر برشمرد و تصریح کرد: همچنین به دنبال تیب بندی استان‌های کشور، استان کرمان توانست در جمع تیپ یک استان‌های کشور قرار گیرد و در کنار استان‌های صاحب نام اسکیت کشور مانند اصفهان، تهران، البرز و خراسان رضوی ابراز وجود کند.

او ابراز امیدواری کرد: با حمایت‌های مسئولان و بخش خصوصی این روند رو به رشد همچنان ادامه داشته باشد و با کمک همه، بتوانند موانع اندکی که پیش روی ورزشکاران وجود دارد، را مرتفع کنند.

آشورماهانی از همه کسانی که در تنگناها، بحران‌ها و گرفتاری‌های پیش رو همچنان ورزش را انتخاب کردند و با حمایت‌های خودشان به کمک رشته اسکیت آمدند، قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز