مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

راهبرد اصلی پدافند غیرعامل، دفاع در برابر سیاست‌های دشمن است

۱۳۹۹/۰۷/۲۹ - ۰۹:۴۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۵۵۴۳
راهبرد اصلی پدافند غیرعامل، دفاع در برابر سیاست‌های دشمن است
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: دفاع در برابر سیاست‌های دشمن، راهبرد اصلی پدافند غیرعامل است که باید از همه آرمان‌ها و ارزش هایمان پاسداری کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در جلسه کمیته پدافند غیرعامل که با حضور مسئولان کارگروه‌های مختلف برگزار شد، با بیان ضرورت و اهمیت مسئله بازدارندگی، تصریح کرد: مسئله بازدارندگی باید همواره در نظر باشد تا در مواجهه با بحران، کمترین آسیب پذیری را داشته باشیم.

او افزود: هفته پدافند غیرعامل فرصتی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آموزش و پرورش به جامعه است، خانواده آموزش و پرورش بسیار گسترده است و در دوران بیماری کرونا ظرفیت آموزش و پرورش بیش از پیش مشخص شد و این دستگاه عظیم به یک خودباوری برای ارزش گذاری فعالیت معلمان رسیده است.

اسکندری نسب، تصریح کرد: پدافند غیر عامل حتی در مسائل شخصی هم کمک کننده است فردی که آموزش دیده باشد می‌تواند از جان، مال و امکاناتش حفاظت کند.

او با اشاره به این که جایگاه معلمان در اولین قدم باید از طرف خودشان تبیین شود، گفت: یکی از دلایل تعطیلی چند روزه آموزش حضوری در مدارس، هشدار به جامعه به لحاظ شیوع زیاد بیماری است.

او افزود: زمان‌هایی که مدرسه‌ها بصورت حضوری آموزش دارند، مدرسه امن‌ترین مکان برای آموزش دانش آموزان است و شیوه نامه‌های بهداشتی خیلی خوب رعایت و همچنین معلمان از دل و جان تلاش می‌کنند.

اسکندری نسب گفت: آموزش، تعطیل شدنی نیست و شبکه شاد فرصت و ظرفیت خوبی نه تنها برای آموزش و پرورش که برای نظام است هر چند که عده‌ای همواره به فکر تخریب و کارشکنی در این خصوص هستند.

او عنوان کرد: خانواده‌ها باید برای آموزش دانش آموزان برنامه ریزی کنند تا خدایی نکرده سهل انگاری باعث بازماندن آنها از تحصیل  نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز