استاندار کرمان:

عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون شهدا است

۱۳۹۹/۰۷/۳۰ - ۰۸:۴۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۶۱۱۱
عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون شهدا است
استاندار کرمان با بیان اینکه عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی، مرهون شهدا است تصریح کرد: همه موظفیم قدردان این رشادت ها باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدایی با حضور در منزل شهید حسن حسنی سعدی، ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان با خانواده شهید حسنی سعدی و بازماندگان ابراز همدردی کرد.

در این دیدار سردار حسنی سعدی برادر شهید و مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان و فرزندان شهید به بیان خاطراتی از شهید پرداختند.

همچنین حمیده حسنی سعدی فرزند شهید و کارمند استانداری کرمان از مادر بزرگوارشان به عنوان الگوی صبر و استقامت نام برد و حضور مسئولین را در کنار خانواده شهدا مایه دلگرمی دانست.

در این دیدار معاونان سیاسی و توسعه مدیریت، مدیرکل دفتر استاندار و مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل بنیاد شهید،دکتر فدائی را همراهی کردند.

بر پایه این گزارش، صبح شنبه 26 مهرماه 99 همزمان با سالروز شهادت امام رضا (علیه‌السلام) پیکر مطهر شهید حسن حسنی سعدی که بعد از 37 سال و دوماه در تفحص‌های اخیر شناسایی‌شده بود پس از تشییع از محل حسینیه ثارالله شهر کرمان با اجرای مراسم ویژه در گلزار مطهر شهدای کرمان در جوار هم رزمان و برادر شهیدش «جواد حسنی سعدی» آرام گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز