نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان:

ویژگی شاخص کارکنان انتظامی اقدام و عمل سریع در کنار سلامت کاری است

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۷:۵۳:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۶۶۷۵
ویژگی شاخص کارکنان انتظامی اقدام و عمل سریع در کنار سلامت کاری است
امام جمعه کرمان اقدام و عمل سریع برای رسیدگی به نیازمندی های حوزه نظم و امنیت شهروندان در کنار صحت و سلامت کاری را ویژگی شاخص کارکنان پلیس برشمرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین"حسن علیدادی سلیمانی"در جمع مسئولان انتظامی استان ضمن تبریک هفته ناجا گفت: اقدام و عمل فوری در حوز های مختلف در دستور کار کارکنان و رده های انتظامی است که آن را بارها به تصویر کشیده اند.

وی افزود: نکته مهم دیگر در رابطه با کار پلیس خدمت صادقانه برای تحقق نظم و امنیت و خدمت به مردم است و به واقع باید گفت ناجا در حوزه انجام ماموریت های متعدد خود به اندازه چند وزارتخانه زمینه کار و تلاش دارد.

حجت الاسلام"علیدادی سلیمانی"ادامه داد: در این میان لازم است همه ما مسئولان چند ویژگی از خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار بدهیم که اولین آن اخلاص است و باعث می شود این دنیا به عالم آخرت متصل و کارها برای رضای خداوند تعریف شوند.

امام جمعه کرمان، "حاج قاسم سلیمانی"را مصداق بارز این اخلاص و خدمت صادقانه ذکر و بیان کرد: همانطور که بسیاری از مجاهدت های این شهید عزیز پنهانی و دور از چشم همگان صورت می گرفت و در آخر خداوند منان آن ها را در چشم همه بزرگ کرد بسیاری از زحمات و خدمات پلیس هم همین وجه پنهانی اما اثربخش را دارند.

امام جمعه کرمان کیفیت، سلامت و صحت کاری را از مولفه های بعدی خدمت صادقانه دانست و گفت: محور بعدی که بحمدالله به خوبی در دستور کار پلیس است سرعت انجام کار و به موقع بودن است که همه این ویژگی ها را در مجموعه انتظامی استان می بینیم که این مولفه ها کار شما را بزرگ و ارزشمند می کند و امیدواریم که منشاء خدمات خیر و صادقانه بیشتری نیز برای مردم باشید.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز