فرمانده انتظامی استان کرمان:

پیام مقام معظم رهبری دل ما را شاد کرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۱ - ۰۸:۳۱:۳۰
کد خبر: ۱۰۷۶۶۸۳
پیام مقام معظم رهبری دل ما را شاد کرد
فرمانده انتظامی استان گفت: روز گذشته پیام مقام معظم رهبری به فرمانده ناجا دل همه ما را شاد و انگیزه و روحیه ما را برای برخورد با قانون ستیزان و هنجارشکنان مضاعف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سردار"عبدالرضا ناظری در مراسم طرح اخوت ناجا و سپاه در یگان ویژه کرمان به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: یگان ویژه با اقتدار، توان مضاعف و اراده قوی در خط ولایت و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و رهروی از شهدای گرانقدر مصمم و مقتدر ایستاده است.

وی افزود: یگان ویژه هم در سلامت و هم در امنیت به خوبی نقش آفرینی کرد و در روزهای ابتدائی شیوع ویروس کرونا در طرح فاصله گذاری اجتماعی شبانه روز از مبادی ورودی استان به خوبی حرست کرد و برای حفظ سلامت مردم انصافا خوش درخشید.

این مقام انتظامی بیان کرد: یگان ویژه در حوزه امنیت نیز با اقتدار توام با رافت در آبان ماه ۹۸ به کسانی که قصد اخلال در نظم و امنیت داشتند، درس خوبی داد.

وی اظهار کرد: به دلیل آموزش و ارتقاء سطح توان رزمی کوچک ترین ایراد و خدشه ای به ماموریت یگان ویژه وارد نبوده است.

ناظری اظهار کرد: یگان ویژه در برخورد با اراذل و اوباش با اقتدار ایستاده، در تامین نظم و امنیت و همچنین برگزاری مسابقات ورزشی در شهرهای مختلف همکاری داشته و در فراگیری آموزش هائی که ارتقاء آمادگی جسمانی و علم و دانش و توان نیروها بوده تلاش کرده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: یگان ویژه ناجا در سراسر کشور در زمینه هوشمندسازی از لحاظ نیروهای با دانش و متخصص، ارتقاء و مجهز کردن نیروها از نظر علمی در این حوزه، اشراف و بهره گیری از تجهیزات به روز و تجهیز یگان های ویژه و ارتقاء و توسعه گردان ها در کشور و استان به خوبی عمل کرده و نیروهای یگان ویژه در همه فتنه ها مقتدرانه ایستاده است.

وی در ادامه بیان کرد: روز گذشته پیام مقام معظم رهبری به فرمانده ناجا دل همه ما را شاد و انگیزه و روحیه ما را برای برخورد با قانون ستیزان و هنجارشکنان مضاعف کرد.

ناظری تصریح کرد: این پیام نور امید را در قلب همه روشن می کند و خدا را شاکریم خدمات نیروهای انتظامی در کشور مورد رضایت رهبری و مردم ولایتمدار کشور قرار گرفته است.

وی بیان کرد: این فرمایشات بار سنگین احساس مسئولیت ما را بیشتر می کند که باید تلاش مضاعف و اقتدار توام با رافت و مهربانی را در همه ما مضاعف کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: اراذل و اوباش و قاچاقچیان مسلح باید از دیدن نیروهای انتظامی و یگان ویژه به خود  بلرزند و مردم ایران اسلامی با دیدن نیروهای پرافتخار انتظامی و یگان ویژه باید احساس آرامش و امنیت کنند.

وی افزود: باید دو بال دانش و هوشمندسازی و ایمان، اخلاق و اخلاص را تقویت کنیم چراکه با ارتقاء سطح علم و دانش و مبانی اعتقادی و اخلاقی خدمتگزاران بهتری برای مردم خواهیم بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز