انعقاد تفاهم نامه بین هلال احمر و انتقال خون کرمان

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۷:۴۶:۳۶
کد خبر: ۱۰۷۷۲۴۷
انعقاد تفاهم نامه بین هلال احمر و انتقال خون کرمان
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل انتقال خون استان کرمان با هدف توسعه و ترویج نوعدوستی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک جمعیت هلال احمر و اداره کل انتقال خون با هدف بهره گیری از ظرفیت مشترک دو سازمان در قالب طرح‌های آموزشی و پژوهشی، فرهنگی، اجتماعی، اشتراک گذاری منابع انسانی، امکانات و ساختار‌های توسعه‌ای و پشتیبانی و بهره گیری از ظرفیت شبکه‌ای طرفین در سطح ملی به ویژه در مواقع بروز بحران‌های ملی و منطقه‌ای منعقد شد.

او افزود: توسعه و ترویج نوعدوستی، صلح و ایثار، ارتقاء سطح دانش و آگاهی جامعه در زمینه بهداشت و سلامت خون، اشاعه فرهنگ اهدا خون سالم و داوطلبانه، ارتقای سطح مشارکت‌های مردمی، توانمندسازی و توجه به سرمایه انسانی و اجتماعی از اهداف این تفاهم نامه است.

فلاح با اشاره به تعهدات مشترک این تفاهم نامه عنوان کرد: همکاری در برگزاری دوره‌های تخصصی آموزش انتقال خون و همچنین دوره‌های امداد و کمک‌های اولیه با اتکا به اهداف جمعیت هلال احمر و مشارکت در جلب کارکنان سازمان انتقال خون به عنوان داوطلب یکی از تعهدات مهم این تفاهم نامه است.

او تصریح کرد: با توجه به اینکه در زمان بحران‌ها و حوادث، بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر در اولین ساعات حادثه راه اندازی می‌شود در این تفاهم نامه؛ اداره کل انتقال خون استان در تامین فراورده‌های خونی بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر استان را در شرایط اضطراری و حوادث همراهی می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز