پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد:

نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۷:۵۵:۲۲
کد خبر: ۱۰۷۷۲۵۴
نیروی انتظامی مظهر اقتدار جمهوری اسلامی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت:بی تردید امنیت و آرامش حاکم بر کشور عزیز ایران، مرهون تلاش ها و رشادت تمام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که همواره با از خود گذشتگی این موهبت ارزشمند را برای ملت عزیز ایران فراهم کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس "محمدرضا پورابراهیمی" به مناسبت هفته ناجا درمراسم عطر افشانی قبور مطهر شهدا بیان داشت: نیروی انتظامی ضمن برخورداری از اقتدار و صلابت مثال‌زدنی، همواره در کنار مردم بوده و امنیت این گوهر گرانبها ،برای مردم در همه مناطق و نواحی مختلف کشور مشخص است  و در این مسیر با اقدامات قاطع و به موقع خود، فضا را برای خلافکاران و هنجارشکنان نا امن کرده است.

وی تصریح کرد: در هفته نیروی انتطامی فرصتی فراهم می شود تا نام و یاد تلاشگران عرصه نظم و امنیت گرامی داشته شود و امروز امنیت کشور خود را مدیون شهیدان عرصه نظم و امنیت هستیم که باجانفشانی خود امنیت خوبی را برای میهن اسلامی به ارمغان آورده اند.

پورابراهیمی اظهار داشت: خوشبختانه نگاه علمی و تخصصی نیروی انتظامی که امروز درکشور مشاهده می شود این امکان را فراهم کرده است که بخشی از ماموریت های خود را در حوزه پیشگیری از دید علمی و تخصصی که همراه با معنویت ،هست  اجرا کنند.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن پاسداشت و ارج نهادن به خانواده های شهیدان و جانبازان ناجا ، هفته نیروی انتظامی را به تمام نیروهای ارزشمند و جان برکف این نهاد در سراسر کشور به ویژه استان کرمان تبریک گفت  و برای همه این عزیزان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز