رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان کرمان:

نقش اصلی در حوادث ترافیکی برعهده مردم است

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۰۸:۲۷:۱۹
کد خبر: ۱۰۷۷۲۷۸
نقش اصلی در حوادث ترافیکی برعهده مردم است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی استان گفت: سه عامل جاده، وسیله نقلیه و انسان در ترافیک نقش ایفا می کنند و نقش اصلی در حوادث ترافیکی برعهده مردم است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ "یوسف نجفی" در برنامه تلویزیونی "صبح بخیر کرمان" شبکه استانی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انتظامی و عرض خداقوت به تمامی سخت کوشان پلیس، عنوان کرد: با توجه به اینکه شعار امسال پلیس "با هم برای امنیت و سلامت است"  بایستی با هم امنیت پایدار و سلامتی را تامین کنیم.  

وی افزود:پلیس از مردم انتظار همدلی و همراهی را دارد و با اطمینان عرض می کنم در اقدامات پلیس از جمله اقدامات ترافیکی بدون همدلی و همراهی مردم  توفیق چندانی نخواهیم داشت به ویژه در موضوعات نظم و انضباط اجتماعی که یکی از شئون زندگی امروز مردم است.

سرهنگ نجفی در ادامه با اشاره به اینکه مهمترین وظیفه پلیس راهور انضباط ترافیکی است بیان داشت: حضور پلیس برای نظم ترافیکی در راستای کمک به مردم و حفظ جان مردم است و قطعا نفعش برای همه است.

رئیس پلیس راهور همچنین با اشاره به اینکه به سمت هوشمند سازی پلیس گام برداشته ایم گفت: پلیس راهور ماموریت های دیگری از جمله پیشگیری از حوادث ترافیکی و تسهیلات و ارائه خدماتی نظیر شماره گذاری، صدور گواهینامه و ترخیص وسایل نقلیه را به صورت هوشمند ارائه می کند.

سرهنگ نجفی خاطر نشان کرد: پلیس راهور در تخلفات و جرائم ترافیکی حادثه ساز بدون هیچ گونه اغماضی برخورد خواهد کرد و حتی در اشتباهات کوچک مردم نیز با تذکر دادن مانع از بروز حوادث می شود.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت: سه عامل جاده، وسیله نقلیه و انسان در ترافیک نقش ایفا می کنند و نقش اصلی در حوادث ترافیکی برعهده مردم است و در حقیقت دوعامل دیگر در اختیار انسان قرار دارد پس از تمامی کاربران ترافیک اعم از رانندگان، سرنشینان وسایله نقلیه و عابران پیاده انتظار همکاری و رعایت قوانین را داریم.

 

 

نظر شما