رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان:

آموزش حضوری در مدارس استان کرمان تا نهم آبان ماه جاری تعطیل شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۱:۲۶
کد خبر: ۱۰۷۷۹۹۰
آموزش حضوری در مدارس استان کرمان تا نهم آبان ماه جاری تعطیل شد
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بر اساس اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا آموزش حضوری در مدارس استان کرمان تا نهم آبان ماه جاری تعطیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ مهران باهری از تمدید تعطیلی آموزش‌های حضوری در مدارس استان تا پایان هفته جاری ( نهم آبان 99) خبر داد و افزود: بنا به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا آموزش مجازی دانش آموزان در تمامی مدارس و آموزشگاه های فنی و حرفه ای، علمی آزاد و زبان در سطح استان تا نهم آبان ماه جاری تمدید شد و ضرورتی برای آموزش‌های حضوری وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به اعمال این محدودیت‌ها، از امروز شنبه سوم آبان ماه جاری تمامی آموزش های حضوری در مدارس سراسر استان در همه دوره ها و رشته ها و در تمامی شهرستان ها، مناطق و نواحی تا پایان هفته جاری تعطیل است.

باهری افزود: در این هفته آموزش به دانش آموزان از طریق شبکه آموزش دانش آموزان "شاد"،  شبکه های آموزش، چهار و قرآن سیما و توزیع بسته های آموزشی ادامه خواهد داشت.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر این که تعطیلی آموزش حضوری به معنای بسته بودن درب مدارس نیست، گفت: بر اساس تصمیم ستاد کرونا، کادر اداری و عوامل اجرایی باید در مدارس حضور یابند و درب مدارس باز است ولی حضور آموزگاران  و دبیران الزامی نیست

 

نظر شما