مشکلات و موانع اجرای دو پروژه کلیدی در جنوب کرمان بررسی شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۸:۴۰
کد خبر: ۱۰۷۸۲۱۳
مشکلات و موانع اجرای دو پروژه کلیدی در جنوب کرمان بررسی شد
با هماهنگی دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی کرمان در جنوب و در راستای پیگیری برخی پروژه های اقتصاد مقاومتی در جیرفت و عنبرآباد توسط اتاق بازرگانی کرمان به عنوان معین منطقه دو، نشستی با حضور معاون عمرانی استانداری کرمان، رئیس اتاق کرمان و رئیس دفتر نمایندگی اتاق کرمان در جنوب و سایر مسئولان برگزار و مشکلات و موانع اجرای دو پروژه کلیدی در این منطقه بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ در این نشست مشکلات اجرای طرح مرکز لجستیک بار در باقرآباد و شهرک گلخانه‌ای هیدروپونیک در تپه قوچان با حضور نمایندگان دستگاه های متولی از جمله شرکت آب منطقه‌ای، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی، استانداری کرمان، سازمان جهاد کشاورزی  و اداره کل راهداری و حمل و نقل جنوب استان، صندوق توسعه روستایی، اداره کل منابع طبیعی جنوب و بانک کشاورزی جنوب استان بررسی و مواردی برای رفع آنها به تصویب رسید.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان در این نشست گفت: با راه‌اندازی مرکز لجستیک بار در منطقه، بخش مهمی از مشکل ترافیک در زمان اوج جابجایی بار در جنوب ساماندهی و مشکلات بسته بندی محصولات کشاورزی تولیدشده نیز برطرف می شود.

سیدمهدی طبیب زاده، با اشاره به اینکه باید مشکلات از دید کارشناسی بررسی و همه برای حمایت از تولید و رفع مشکلات اقتصادی استان تلاش کنند، بیان کرد: اگر یک مرکز لجستیک بار در منطقه راه اندازی شود، ایجاد اینگونه مراکز در منطقه ترویج خواهد یافت.

وی ادامه داد: همچنین راه اندازی شهرک گلخانه‌ای هیدروپونیک نیز می‌تواند در منطقه بسیار تاثیرگذار باشد که باید در چنین شرایطی از فعالان اقتصادی که با وجود مشکلات زیاد همچنان به فکر تولید هستند، حمایت صورت گیرد.

طبیب زاده، با بیان اینکه فضای کسب و کار استان کرمان در آخرین پایش محیط کسب و کار کشور مربوط به تابستان 99 رتبه سی‌ام را کسب کرده است، اظهار کرد: استان هایی که مسیر پیشرفت را طی می کنند راهی برای انجام کارها می یابند اما استان هایی که جا مانده اند، همواره بهانه‌ای برای کارنکردن دارند.

رئیس اتاق بازرگانی کرمان در پایان از معاون عمرانی استانداری کرمان، سایر مدیران و نمایندگان دستگاه های مختلف برای شرکت در این نشست و تلاش برای حل مشکلات فعالان اقتصادی قدردانی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز