عاملان نزاع خونین در کرمان دستگیر شدند

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۱۸:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۹۷۴۱
عاملان نزاع خونین در کرمان دستگیر شدند
رئیس ‌پلیس آگاهی استان کرمان، گفت: شهریور ماه امسال، در پی درگیری و نزاع خیابانی بین تعدادی از افاغنه ساکن شهرستان کرمان، به دلیل اختلاف خانوادگی، یک جوان با ضربات چاقو مجروح شد و جان خود را از دست داد. افرادی که در این درگیری دخالت داشتند، قبل از حضور پلیس، از صحنه‌ی جرم متواری شده بودند که با تلاش ماموران پلیس آگاهی، در نقاط مختلف شهرستان کرمان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ یدالله حسن‌پور با اشاره به دستگیری 9 نفر از عاملان وقوع نزاع خونین منجر به قتل یک جوان افغانستانی، اظهار کرد: «شهریورماه امسال در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع نزاع منجر به قتل بین افاغنه، در یکی از خیابان‌های شهرستان کرمان، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت».

وی افزود: «در این رابطه ماموران با حضور در محل حادثه و با انجام بررسی‌های اولیه دریافتند، 10 نفر از افاغنه به علت اختلاف خانوادگی با یکدیگر درگیر شده‌اند که در این درگیری یکی از طرفین دعوا به علت ضربات چاقو مجروح و دقایقی پس از درگیری، فوت می‌کند و دیگر عاملان نزاع نیز قبل از حضور پلیس از محل متواری می‌شوند».

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان بیان کرد: «با تلاش بی‌وقفه‌ی کارآگاهان و پیگیری شواهد موجود، خیلی زود متهمان دخیل در این نزاع و وقوع قتل، شناسایی و با هماهنگی قضایی طی چند عملیات غافلگیرانه در نقاط مختلف شهرستان کرمان دستگیر شدند».

وی با اشاره به تکمیل پرونده و تحویل متهمان به مراجع قضایی، به شهروندان توصیه کرد: «در صورت بروز اختلافات احتمالی با اعضای خانواده و سایر افراد هیچ‌گاه به خشونت و درگیری فیزیکی متوسل نشوند چراکه این‌گونه مسائل می‌تواند رفتارهای خطرساز و یک عمر پشیمانی به همراه داشته باشد».

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز