پایان مسابقات مجازی کباده قهرمانی استان کرمان

۱۳۹۹/۰۸/۰۸ - ۰۹:۲۸:۱۱
کد خبر: ۱۰۷۹۷۴۷
رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه ای کارگران استان کرمان گفت: نخستین دوره مسابقات کباده قهرمانی استان کرمان، یادبود پهلوان دیار کریمان، شهید «حاج قاسم سلیمانی» با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ هادی طالبی در این خصوص اظهار داشت: نخستین دوره مسابقات مجازی کباده قهرمانی استان کرمان، یادبود پهلوان دیار کریمان، «شهید حاج قاسم سلیمانی» ویژه جامعه شریف کار، تولید و خانواده آن‌ها به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور بیش از ۶۰ شرکت کننده برگزار شد.

او با اعلام اینکه این رقابت‌ها به همت انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان با همکاری هیئت ورزش‌های کارگران، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان انجام شد، افزود: رقابت‌ها در رشته کباده به صورت مجازی در ۴ رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، طبق آخرین آیین نامه قوانین و مقررات فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای برگزار شد.

طالبی اوزان و رده‌های سنی مسابقات را شامل نونهالان ۸ کیلو گرم، نوجوانان ۱۲ کیلوگرم، جوانان ۱۸ کیلو گرم و بزرگسالان ۲۰ کیلو گرم عنوان و تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، در رده نونهالان، محمد مهدی سبک از بردسیر مقام اول را به خود اختصاص داد.

او بیان داشت: در رده نوجوانان نیز حسین اشکش از بردسیر بر سکوی نخست ایستاد، سجاد بیگی از رفسنجان دوم شد و سیدحمیدرضا سجادی از انار و حسین ایرانمنش از شهر بابک به مقام سوم مشترک دست یافتند.

رئیس انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان گفت: در رده جوانان هم محمد صالح بهزادی و سیدابوالفضل حسینی هر دو از انار به ترتیب مقام‌های اول و دوم را از آن خود کردند.

او افزود: در رده بزرگسالان نیز رسول محمدی از رفسنجان و علی افاضاتی از انار به ترتیب عنوان‌های اول و دوم مسابقات را کسب کردند.

طالبی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات قهرمانی استان است، از سوی انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران و هیئت ورزش‌های کارگران استان کرمان به نفرات برتر مدال، لوح و حکم اهدا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز