مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان:

اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۰۷:۳۱:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۰۳۶۸
اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت تا فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: «اعتبار دفترچه‌های بیمه‌‌ی کارکنان دولت، روستاییان، همگانی و بیمه‌ی سایر اقشار تا فروردین سال آینده تمدید شد و نیازی به حضور افراد در دفاتر پیشخوان بیمه سلامت نیست».

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جعفری از تمدید دفترچه‌های بیمه سلامت استان کرمان تا فروردین سال آینده خبر داد و افزود: «بیمه‌شدگانی که طی شش ماه باقیمانده‌ی سال‌جاری اعتبار دفاتر بیمه‌ی آن‌ها به پایان برسد نیازی به مراجعه‌ی حضوری به دفاتر بیمه ندارند و می‌توانند با دفاتر بیمه‌ی تاریخ اعتبار گذشته به مراکز درمانی مراجعه کنند».

وی اظهار کرد: «بیمه‌شدگان برای تمدید دفاتر بیمه‌ی خود اردیبهشت سال 1400 به دفاتر بیمه سلامت مراجعه کنند».

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان ادامه داد: «اعتبار دفاتر بیمه به‌صورت اتوماتیک در نرم‌افزارهای سازمان بیمه سلامت تمدید شده لذا بیمه‌شدگان دغدغه‌ی تمدید دفاتر بیمه خود را نداشته باشند».

وی همچنین با بیان این‌که تعداد افراد بیمه شده در استان کرمان اکنون به بیش از یک میلیون ۸۰۰ هزار نفر رسیده است، بیان کرد: «این آمار قبل از تشکیل سازمان بیمه سلامت ۱۷۰ هزار نفر بود که رشد ۱۰ برابری را نشان می‌دهد». /پ

وی به اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیک اشاره و تصریح کرد: بیمه شدگان با اجرای این طرح بدون نیاز به دفاتر بیمه می توانند با ارائه کد ملی به پزشک و مراکز درمانی مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز