مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان:

۱۹۸۸ واحد متخلف از پروتکل‌های کرونا در کرمان تعطیل شدند/میز خدمت ادارات برای جلوگیری از تجمع ارباب‌رجوع فعال می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۸:۱۱:۳۴
کد خبر: ۱۰۸۰۹۷۱
۱۹۸۸ واحد متخلف از پروتکل‌های کرونا در کرمان تعطیل شدند/میز خدمت ادارات برای جلوگیری از تجمع ارباب‌رجوع فعال می‌شود
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان با بیان این‌که شش شهرستان سیرجان، زرند، بافت، بردسیر، کرمان و رفسنجان در شرایط حاد بیماری کرونا قرار دارند گفت که میزهای خدمت در ادارات فعال می‌شود تا با هدایت ارباب رجوع‌ از تجمع جلوگیری شود و خدمات بهتر ارائه شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ غلامرضا نویدی در کارگروه نظارت و بازرسی طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا با اشاره به فعالیت کمیته نظارت و ارزیابی، امنیتی و انتظامی، اطلاع‌رسانی و گشت‌های ویژه کووید-19 در زیرمجموعه‌ی این کارگروه، بیان کرد: «چک‌لیست‌های نظارت و ارزیابی به 42 مورد افزایش داده شدند و دو گروه حمل‌ونقل و امکان مذهبی نیز به مجموع گروه‌های بازرسی استان اضافه شده است».

وی ادامه داد: «در چهار ماهه‌ی گذشته در مجموع 216 هزار و 669 مورد بازدید از اصناف و واحدهای مربوطه توسط گروه‌های بیست‌وسه‌گانه انجام شده است».

نویدی افزود: «در مجموع این بازرسی‌ها 144 هزار مورد بدون تذکر بودند، 55 هزار و 272 مورد تذکر شفاهی و 15 هزار مورد تذکر کتبی داده شده و یک هزار و 988 مورد نیز تعطیلی واحد داشته‌ایم».

وی گفت: «15 هزار و 482 مورد بازرسی در هفته‌ی اول آبان ماه صورت گرفته است».

نویدی اظهار کرد: «در مجموع بازرسی‌های چهار ماهه، 67 درصد واحدها بدون تذکر بودند، 25 درصد تذکر شفاهی و هفت درصد تذکر کتبی دریافت کردند و یک درصد نیز منجر به تعطیلی شده است».

وی ادامه داد: «از این پس با جدیت بیشتری گروه‌های بازرسی وارد شوند».

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمان، نظارت و رعایت موارد در جامعه‌ی کارگری صنعتی را مورد تاکید قرار داد و گفت: «شش شهرستان سیرجان، زرند، بافت، بردسیر، کرمان و رفسنجان در شرایط حاد بیماری قرار دارند».

وی خاطرنشان کرد: «علاوه بر محدودیت‌ فعالیت اصناف در این شش شهرستان، دورکاری 50 درصدی کامندان الزام شده و در دیگر شهرستان‌ها در اختیار مدیران است».

نویدی گفت: «با فعال شدن میزهای خدمت ادارات، هدایت ارباب رجوع‌ صورت گیرد تا کارها به شکل بهتر انجام و از تجمع نیز جلوگیری شود».

 

نظر شما