با دعوت دکتر پورابراهیمی؛

وزیر صمت فردا پنجشنبه به کرمان سفر می کند

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۱:۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۰۸۲۴۹۶
وزیر صمت فردا پنجشنبه به کرمان  سفر می کند
نماینده کرمان و راور و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر صمت به کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به توافقات انجام شده بین کمیسیون اقتصادی و وزارت صمت در آخرین نشست مشترک در مجلس شورای اسلامی، قرار است آخرین وضعیت اقدامات در مورد موضوعات مربوط به تسهیل و رفع محدودیت های بانک مرکزی در حوزه صادرات غیرنفتی در زمینه پیمان سپاری ارزی و محدودیت های ناشی از کارت های بازرگانی کشور در حوزه ملی و استانی آزادسازی معادن حبس شده در کشور است مورد بررسی قرار گیرد و عملیاتی و رفع شود.

نماینده کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: همچنین مجموع طرح های بزرگ اقتصادی و سرمایه گذاری های بزرگ استان کرمان که دچار مشکلاتی شده اند و مشکلات آنها در زمینه وزارت صمت است در این نشست مشترک مورد بررسی قرار می گیرد.

وی اظهار داشت: موضوع صنایع تبدیلی بخش کشاورزی نیز یکی از محورهای مهم نشست مشترک فعالان اقتصاد ی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در کرمان خواهد بود که در این نشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

پورابراهیمی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در نخستین سفر وزیر صمت به کرمان شاهد اتفاقات مثبتی برای بخش بازرگانی خارجی و معدن در استان کرمان باشیم و خروجی اقدامات به ظرفیت اقتصادی کشور و این استان کمک کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز