استاندار کرمان:

بهره برداری از طرح انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان یک رویداد تاریخی است

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۰۶:۵۶:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۲۸۹۸
بهره برداری از طرح انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان یک رویداد تاریخی است
استاندارکرمان در سیرجان از پروژه انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان به عنوان یکی از خدمات ارزنده دولت تدبیر و امید نام برد و با تبریک به مردم کشور و به ویژه استان کرمان گفت: بهره برداری از طرح انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان یک رویداد تاریخی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدائی، در نشست مشترک با وزیر صمت که با حضور حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس، فرماندار سیرجان، نمایندگان مردم زرند و کوهبنان، کهنوج، منوجان، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و نادری نماینده سیرجانی تهران، تعدادی از مدیران گل گهر، استانی و محلی برگزار شد، حضور مهندس رزم‌حسینی در وزارت صنعت، معدن و تجارت را فرصت خوبی برای کشور و همچنین استان کرمان دانست و افزود: مهندس رزم‌حسینی علاوه بر سابقه فعالیت در بخش صنعت در حوزه تجارت نیز تجربه دارند.

وی به سابقه مدیریتی مهندس رزم‌حسینی در استانداری کرمان و خراسان رضوی اشاره داشت و عنوان کرد: ایشان ایده‌های خوبی هم در صنعت و مسائل اجرایی دارند و مجموع این فعالیت‌ها می‌تواند تحولی در صنعت، معدن و تجارت کشور ایجاد کند.

استاندار کرمان گفت: پذیرش مسئولیت وزارت صمت از سوی مهندس رزم‌حسینی در ماه‌های آخر دولت جای قدردانی دارد و امیدواریم سفر ایشان به کرمان مانند برنامه‌های سابق‌شان در استان، منشا خیر و برکت باشد و تصمیمات خوبی گرفته شود.

دکتر فدائی تصریح کرد: امیدوارم ایده‌های مهندس رزم‌حسینی در وزارت صمت به یاری خدا و همراهی همکاران در وزارتخانه پیاده شود.

استاندار کرمان همچنین با خیر مقدم به سایر میهمانان و هیئت همراه ابراز امیدواری کرد، مشارکت در افتتاح پروژه بزرگ خط انتقال آب خلیج فارس با خیر و برکت باشد و شاهد اجرای پروژه‌های خوب بعدی هم باشیم.

 

نظر شما