رییس جمهور:

دولت بعدی آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می‌شود/ ایران موفق نهایی است/ سختی این سه سال را در تاریخ سراغ ندارم‌/طرح انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران، خط انتقال امید به همه کشاورزان، صنعتگران و مردم این منطقه است/این طرح، کاملا محیط زیستی است

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۲:۳۶:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۳۰۸۷
دولت بعدی آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می‌شود/ ایران موفق نهایی است/ سختی این سه سال را در تاریخ سراغ ندارم‌/طرح انتقال آب خلیج فارس به فلات مرکزی ایران، خط انتقال امید به همه کشاورزان، صنعتگران و مردم این منطقه است/این طرح، کاملا محیط زیستی است
روحانی گفت: اینکه نتیجه امریکا مشخص شود و چه کسی پیروز شود برای ما مهم نیست بی تردید دولت بعد آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می شود، زیرا راهی جز این ندارند که در برابر قانون و مقررات و فشار افکار عمومی و صبر این ملت تسلیم شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ دکتر «حسن روحانی»، رییس جمهور، در آیین بهره برداری از مرحله نخست طرح ملی انتقال آب خلیج فارس به استان کرمان اظهار داشت: در این ایام مبارک توانستیم یکی از طرح های عظیم، بزرگ و شاید باور ناکردنی را به افتتاح برسانیم. امسال پروژه های مهمی را مردم عزیز شاهد افتتاح انها خواهند بود. این پروژه ای بود که در دولت تدبیر و امید محقق شد و باید این خط انتقال اب را، خط انتقال امید نامید چون فقط آب به فلات مرکزی نمی رسد امید به فلات مرکزی می رسد. افتتاح طرح انتقال امید را تبریک می گوییم. در طی سال طرح احیای دریاچه ارومیه را داریم.

او ادامه داد: به کوری چشم انهایی که فکرمی کردند با تحریم و فشار می توانند ملت ایران را متوقف کنند و یا طرح  های توسعه ای این ملت را متوقف کنند علیرغم این فشارها و روی کار بودن یک دولت تروریست، توانستیم قدم های بزرگی را برداریم. سی و یکمین هفته است که در این سال این طرح ها را داریم. طراحی و اجرا و تامین مالی این طرح  همه اش داخلی است. امیدورایم تکمیل بقیه فازهای ان با این سرعت ادامه یابد. بیش از 800 کیلومتر فقط مسیر این طرح است؛ فاز اول ان 305 کیلومتر است این طرح بزرگی است که  صنایع ما را متحول می کند.

روحانی مطرح کرد: این طرح علاوه برمتحول کردن صنعت و امید به مردم،  محیط زیست ما را متحول می کند. در چند کیلومتری دریا، اب را برداشت می کنیم و پساب را در چند کلیومتری بر می گردانیم محیط زیست در تمام این طرح ها فعال است و طبق اصول و چارچوب است. این طرح برای حیات مردم  هم مهم است. اب مصرفی مردم هم تامین می شود.  در طرح اینده بندرعباس 50 درصد اب مصرفی مردم با شیرین سازی از اب دریا صورت می گیرد.

رییس جمهور گفت: در این 7 سال تحول های زیادی رخ داده است،  نه ماه دیگر از عمر این دولت باقی مانده هیچ تردیدی در موفقیت دولت و مردم و ابادانی ایران نخواهیم داشت.

روحانی مطرح کرد: در این سه سال سختی که بر این دولت و مردم گذشت در تاریخ ایران من نظیرش را سراغ ندارم. در شرایط کرونا که نیاز به دارو امکانات بهداشتی داریم اقایی که در کاخ سفید بود تحریم ها را تشدید کرد این ها به هیچ اصولی پایبند نبودند نه انسانی و نه حقوق بشری. من مطمئنم ملت ایران در نهایت پیروز خواهد بود. اینکه نتیجه امریکا مشخص شود و چه کسی پیروز شود برای ما مهم نیست بی تردید دولت بعد آمریکا در برابر ملت ایران تسلیم می شود. زیرا راهی جز این ندارند که  در برابر قانون و مقررات و فشار افکار عمومی و صبر این ملت، تسلیم شوند. ایران موفق نهایی است.

رییس جمهور گفت: افتتاح پروژه ها یک دلیل واضح است که ملت ما کمر خم نمیکند. می توانیم در برابر دشمنان موفق باشیم و انها را وادار کنیم که قانون و مقررات و پیمان را اجرا کنند.

 

نظر شما