مربی دروازه بانان هندبال مس:

هندبال کرمان در بخش باشگاهی و بزرگسالان، عملکرد خوبی داشته است

۱۳۹۹/۰۸/۱۷ - ۱۴:۴۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۳۹۶۹
هندبال کرمان در بخش باشگاهی و بزرگسالان، عملکرد خوبی داشته است
مربی دروازه بانان هندبال مس گفت: هندبال کرمان در بخش باشگاهی و بزرگسالان به خوبی عمل کرده و توانست به مقام اول لیگ برتر بعد از چندین سال دست یابد

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ فرید علیمرادی اظهار داشت: لیگ برتر امسال به دلیل شرایط خاص کرونا به صورت متمرکز در دو گروه و در دو مرحله انجام می شود که فدراسیون با تمهیدات مناسب و برنامه ریزی دقیق مرحله اول را به خوبی و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و پوشش رسانه ای خوب برگزار کند.

وی ادامه داد: هندبال کرمان در بخش باشگاهی و بزرگسالان به خوبی عمل کرده و توانست به مقام اول لیگ برتر بعد از چندین سال دست یابد، اما در بخش پایه هنوز نیاز به کار بیشتر می باشد.

کاپیتان اسبق تیم ملی هندبال افزود: جا دارد از حمایت های جناب دکتر سعد محمدی که توجه ویژه ای به ورزش دارند و همچنین جناب آقای محمودی نیا مدیر عامل باشگاه مس که تلاش زیادی در اعتلا و بازگشت این رشته به دوران اوج داشتند تشکر کنم.

علیمرادی تصریح کرد: امسال کادر فنی با تجربه و با دانش مس کرمان، با برنامه ریزی و هماهنگی مناسب بین کلیه نفرات، با رهبری آقای حمید صادقی مصمم به تکرار قهرمانی سال گذشته می باشد.

وی ادامه داد: امسال تیم های خوبی در لیگ برتر قرار دارند از جمله سپاهان، زغال سنگ طبس، دهدشت، شهید شاملی کازرون، ذوب آهن اصفهان که همگی مدعی قهرمانی هستند و کسب سکو و عنوان قهرمانی نسبت به سال قبل بسیار سخت تر شده است.

 

نظر شما