معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

ثبت نام بیش از ۳۵ هزار نوآموز کرمانی در مراکز پیش دبستانی استان کرمان

۱۳۹۹/۰۸/۱۸ - ۱۳:۵۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۴۵۵۴
ثبت نام بیش از ۳۵ هزار نوآموز کرمانی در مراکز پیش دبستانی استان کرمان
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از ثبت نام بیش از ۳۵ هزار نوآموز کرمانی در مراکز پیش دبستانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس ضیا در نشست شورای معاونان آموزش و پرورش استان کرمان با مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان که به صورت مجازی برگزار شد،  ضمن سخنانی به اهمیت دوره پیش دبستانی پرداخت و از اجرای طرح پوشش سراسری آموزش رایگان و مجازی نوآموزان دوره پیش دبستانی در استان خبر داد.

وی تاکید کرد: اولیای نوآموزانی که تا کنون در پیش دبستانی ثبت نام نکرده اند، می توانند جهت ثبت نام فرزند خود به آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق محل زندگی خود مراجعه و نسبت به ثبت نام فرزند خود در دوره پیش دبستانی اقدام کنند.

ضیا گفت: آموزش مجازی نو آموزان پیش دبستانی از طریق شبکه آموزش و بستر شاد پیگیری می شود و 11 مهارت ویژه این گروه از نو آموزان به نو آموز و اولیا، آموزش داده می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمان از ارزیابی پایانی نو آموزان پیش دبستانی که از طریق آموزش مجازی آموزش دیده اند توسط تیم ارزیابی خبر داد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی در شرایط پیگیری آموزش از طریق غیر حضوری بر تدوین برنامه هفتگی ویژه تمامی کلاس های درس تاکید کرد.

عباس ضیا گفت: نو آموزان پیش دبستانی ثبت نام شده در پیش دبستانی های استان از اول آذر ماه سنجش سلامت جسمانی و آزمودگی تحصیلی می شوند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز