استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان:

کلاس های درس تربیت بدنی در مدارس دخترانه استان کرمان احداث می شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۰۹:۱۳:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۵۴۱۳
کلاس های درس تربیت بدنی در مدارس دخترانه استان کرمان احداث می شود
استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان گفت: با توجه به اهمیت ورزش و تربیت بدنی در مدارس کلاس های درس تربیت بدنی با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، در مدارس دخترانه استان کرمان احداث می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدجواد فدایی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به مصوبات قبلی شورای آموزش و پرورش عنوان کرد: بدهی آموزش و پرورش بابت پذیره اوقاف ۴۰ میلیارد تومان و بابت اجاره‌های معوقه از سال ۹۲ تا ۹۹ حدود ۵ میلیارد تومان است که ۵ میلیارد تومان آن تا پایان سال پرداخت خواهد شد و برای ۴۰ میلیارد تومان باید پیگیری صورت گیرد که از مرکز تامین شود.

وی همچنین با اشاره به اعلام مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بیان کرد: منابع مالی برای تعمیر و احداث سرویس‌های بهداشتی و آبخوری مدارس مطرح در صورت جلسات قبلی تامین شده و تا پایان سال انجام می‌گیرد.

 فدایی در خصوص تامین مسکن فرهنگیان ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن گفت: در کل استان کرمان ۸ هزار نفر متقاضی دارد که ۶۳۰۸ نفر مربوط به شمال استان است که تاکنون ۵۷۸ نفر آنها واجد شرایط هستند، لذا تا پایان آبان ماه جاری راه و شهرسازی و آموزش و پرورش تعداد واجدان شرایط را مشخص کرده و برای تامین زمین مورد نیاز به تفکیک مناطق پیشنهادهای خود را ارائه دهند.

استاندار کرمان تاکید کرد: راه و شهرسازی مشخص کند چه تعداد مسکن مهر فاقد متقاضی قابل واگذاری به فرهنگیان وجود دارد.

محمد جواد فدایی در خصوص احداث کلاس تربیت بدنی در مدارس ابتدایی دخترانه عنوان کرد: اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکنون ۱۰ مدرسه را در شهرستان‌های زرند، ریگان، چترود، کوهبنان، راور، بردسیر، رفسنجان، جیرفت و ناحیه 2 کرمان تجهیز کرده است و با توجه به این که 200 مدرسه واجد شرایط تجهیز این کلاس‌ها هستند، اداره کل نوسازی مدارس برای سال آینده اعتبار برای ۵۰ درصد مدارس واجد شرایط تامین کند.

بر پایه این گزارش: در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در خصوص مسکن فرهنگیان، تعمیر و احداث سرویس‌های بهداشتی و آبخوری و احداث کلاس‌های تربیت‌بدنی در مدارس استان بحث و تصمیم‌گیری شد.

شایان ذکر است: هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال جاری 19 آبان ماه به ریاست استاندار کرمان و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در محل سالن شهید مرتضوی‌ استانداری کرمان برگزار شد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز