رئیس اتاق بازرگانی ایران:

اتاق بازرگانی کرمان در اقتصاد کشور تاثیرگذار است

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۳:۳۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۵۶۹۸
اتاق بازرگانی کرمان در اقتصاد کشور تاثیرگذار است
رئیس اتاق بازرگانی ایران در رابطه با خصوصیات و ویژگی های اتاق کرمان و تاثیرگذاری آن در اقتصاد کشور و استان گفت: نه تنها اتاق کرمان بلکه کرمان همواره در طول تاریخ در مسائل مختلف کشور تاثیرگذار بوده و نجابت و صداقت دو ویژگی بارز کرمانی هاست و این دو ویژگی هر جا باشند روند حرکت اصولی برقرار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ غلامحسین شافعی، در نشست مجازی اعضای هیات نمایندگان اتاق کرمان با هیات رئیسه اتاق ایران، یکسان بودن سطح اعضای هیات نمایندگان اتاق کرمان را بیشترین وجه تمایز اتاق کرمان با برخی اتاق های کشور و حتی اتاق ایران دانست و افزود: هر یک از اعضای هیات نمایندگان اتاق کرمان شجاع، پرقوت و دلیر هستند. وی ادامه داد: اعضای هیات نمایندگان اتاق کرمان در کمیته ارزی، کمیسیون مالیات و اتاق های مشترک اتاق ایران جزء تاثیرگذارترین افراد هستند و فعالان اقتصادی این استان همواره در انجام مسئولیت های اجتماعی مانند مدرسه سازی شهره بوده‌اند.

شافعی اظهار کرد: کیفیت مطالب و پژوهش های تولیدی اتاق کرمان در حد مطلوب است که اینگونه مطالب می تواند به اتاق ایران خوراک دهد و کمک کند و این در حالی است که برخی‌ها مطالب را رونویسی و کپی می کنند. وی به تشریح مسائل مطرح شده توسط هیات نمایندگان اتاق کرمان پرداخت و گفت: در رابطه با سیاست های ارزی وزیر صنعت، معدن و تجارت، عده‌ای مخالفت هایی دارند ولی باید از رزم حسینی حمایت کرد زیرا کمک او و برخی افراد دیگر در دولت، در این زمینه کمی راهگشا بوده است. رئیس اتاق ایران بیان کرد: در شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی با حضور وزیر صمت در رابطه با سیاست های ارزی 10 مورد به تصویب رسید که همان خواسته های بخش خصوصی است که امیدواریم اجرا شوند.

شافعی در رابطه با سایه دستگاه های نظارتی که جسارت تصمیم گیری را از برخی مدیران گرفته است، اظهار کرد: هفته گذشته با سازمان بازرسی کل کشور نشستی در این زمینه برگزار شد و این نشست ها در هفته های آینده با سایر دستگاه های نظارتی برگزار خواهد شد.  وی در رابطه با طرح توسعه سواحل مکران در چابهار که اتاق کرمان مطالعات لازم را در این رابطه انجام داده و پروژه‌های سرمایه گذاری را احصا کرده است، افزود: این منطقه می تواند نقطه مطلوبی در مسائل اقتصادی آینده باشد که اگر اتاق های همجوار این منطقه بتوانند حلقه‌ای را در این رابطه تشکیل دهند، کارها بهتر و کامل تر پیش می‌رود و اتاق ایران همکاری و همراهی لازم را انجام خواهد داد. شافعی، توجه به برنامه هفتم توسعه را به عنوان فعالیتی اصلی و بنیادی مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: اگر این سند به صورت منطقه‌ای تهیه و سپس پیوند ملی یابد، بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز