معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان:

طرح پاییزه کتاب در کرمان اجرا می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۰ - ۱۴:۱۶:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۵۷۳۹
طرح پاییزه کتاب در کرمان اجرا می‌شود
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: استان کرمان با ۲۲ کتاب فروشی در طرح پاییزه کتاب ۹۹ مشارکت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمد جواد حسین‌زاده، در این خصوص اظهار داشت: ۲۲ کتاب فروشی استان کرمان در طرح پاییزه کتاب ۹۹ مشارکت فعال دارند.

او افزود: این طرح از شنبه ۲۴ آبان ماه همزمان با روز کتاب و کتاب خوانی با شعار «دانایی مانایی»، همزمان با سراسر کشور در ۲۲ کتابفروشی استان کرمان آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۴، ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

حسین زاده بیان کرد: در این طرح علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و کتاب‌های دانشگاهی را با ۲۰ درصد یارانه خرید از کتابفروشی‌های عضو طرح خریداری کنند.

او تصریح کرد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار ۲ میلیون ریال است.

معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان بیان داشت: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان، مشمول این طرح می‌شوند؛ اما کتاب‌های آموزشی، کمک آموزشی، افست، فاقد شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب‌هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند، مشمول طرح نمی‌شوند.

او با تاکید بر اینکه ارائه تخفیف در این طرح، تنها شامل کتاب‌های چاپی است و سایر کالا‌های فرهنگی عرضه شده در کتابفروشی را شامل نمی‌شود، گفت: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در طرح، تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی، ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند.

حسین زاده افزود: همزمان با برپایی طرح پاییزه کتاب ۹۹، به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی از سوی دستگاه اجرایی مربوطه در استان کرمان برنامه‌های متنوعی به صورت مجازی پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز