۵۰۴ کیلو مواد مخدر در کرمان کشف شد

۱۳۹۹/۰۸/۲۱ - ۱۲:۵۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۶۲۳۴
۵۰۴ کیلو مواد مخدر در کرمان کشف شد
فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: در قالب طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با سوداگران مرگ طی ۴۸ ساعت گذشته ۵۰۴ کیلوگرم مواد افیونی کشف و ۱۱۸ متهم دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ محمدرضا فداء، به تشدید طرح‌های مقابله با عاملان حمل و توزیع مواد مخدر اشاره و عنوان کرد: یکی از این طرح ها، ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت مقابله با سوداگران مرگ است.

او به آسیب‌های فردی و اجتماعی بسیار مخرب موادمخدر اشاره کرد و افزود: مقابله با مواد افیونی حتی در مقادیر بسیار کم از اولویت‌های کاری پلیس کرمان بوده که در این راستا اقدامات بسیار مناسبی در زمینه پیشگیری از این پدیده شوم صورت گرفته است.

سرهنگ فداء با اشاره به دستگیری ۶۷ خرده فروش، ۸ قاچاقچی و ۴۵ معتاد متجاهر در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، تصریح کرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمان در اجرای این طرح و با انجام کار اطلاعاتی و عملیات‌های غافلگیرانه در سطح شهرستان کرمان موفق شدند ۵۰۴ کیلوگرم مواد افیونی کشف کنند.

او از تخریب ۲ پاتوق معتادان متجاهر در شهر کرمان که سبب نارضایتی شهروندان شده بود، خبر داد و بیان داشت: در حوزه جمع آوری معتادان متجاهر در نظر است در زمینه کار، اشتغال و حفظ سلامت این قشر با همکاری و همدلی سازمان‌های متولی امر اقداماتی صورت بگیرد تا بتوانیم این چهره نازیبا را از شهر دور کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تشدید اقدامات و تدابیر مقابله‌ای پلیس در برخورد با این پدیده شوم، گفت: با برگزاری جلسات هم اندیشی با صاحب نظران و مسئولان نهاد‌های متولی امر استان و اتخاذ تصمیمات مناسب در تلاش هستیم رویکرد‌های حوزه مقابله با موادمخدر به سمت انهدام اعضای اصلی شبکه‌های توزیع مواد مخدر پیش برود.

سرهنگ فداء با تاکید بر رصد اطلاعاتی و مداوم مسائل مرتبط با نظم و امنیت افزود: در سایه کار اطلاعاتی و اهتمام جدی ماموران انتظامی شهرستان کرمان، عملیات‌های کشف موادمخدر و شناسایی افراد مرتبط این حوزه توسعه یافته و گام‌های موثری در مقابله با این پدیده شوم و کسب رضایتمندی شهروندان برداشته شده است.

او از استمرار طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد و تصریح کرد: به منظور سالم سازی و پاکسازی مناطق آلوده و جلب رضایت عمومی مردم این طرح و طرح‌های مشابه همچنان تداوم خواهد یافت و امید است که شهروندان خادمان خود را در اجرای موفقیت آمیز اینگونه طرح‌ها یاری کنند.

 

نظر شما