هفته دوم لیگ برتر با گرامیداشت یاد سرمربی اسبق مس کرمان برگزار می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۲۲ - ۰۹:۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۶۵۶۳
هفته دوم لیگ برتر با گرامیداشت یاد سرمربی اسبق مس کرمان برگزار می‌شود
رئیس کمیته‌های فرهنگی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان از برگزاری هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با گرامیداشت یاد و خاطره محمود یاوری سرمربی فقید تیم ملی کشورمان و سرمربی اسبق مس کرمان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عرفان امیرخسروی با اعلام این خبر گفت: بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمود یاوری و ادای احترام به این مربی ارزنده برگزار می‌شود که این موضوع توسط سازمان لیگ فوتبال کشور به تمامی هیئت‌های فوتبال استان‌ها و باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال کشور ابلاغ شده است.

او افزود: یاوری از جمله مربیان منظم و با اخلاق فوتبال در کشور بود که به واسطه حضور در راس کادر فنی تیم فوتبال مس کرمان، برای مدتی در این شهر زندگی می‌کرد.

امیرخسروی ضمن تشکر از سازمان لیگ فوتبال به جهت فراهم کردن شرایطی برای ادای احترام به این مربی که سال‌ها به فوتبال کشور خدمت کرده بود، اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره بزرگان در بازی‌های فوتبال که با مخاطب گسترده‌ای مواجه هستند، اقدامی پسندیده و شایسته است.

او ادامه داد: در استان کرمان هم بازی مهمی در هفته دوم برگزار می‌شود که در واقع دربی استان بین دو نماینده این خطه در لیگ برتر یعنی تیم‌های مس رفسنجان و گل‌گهر سیرجان است و خوشبختانه این بازی پراهمیت با گرامیداشت مرحوم یاوری همراه خواهد بود.

او در پایان اضافه کرد: آقای دکتر سلاجقه، سرپرست هیئت فوتبال استان کرمان در همان ساعات ابتدایی انتشار خبر درگذشت این مربیِ گرانقدر پیام تسلیتی صادر و در صدد هستند به محض آغاز مسابقات فوتبال در استان کرمان، یکی از لیگ‌های این استان را با نام ایشان برگزار کنند.

او خاطرنشان کرد: جمعه 30 آبان 1399 راس ساعت ۱۶:۱۰ بازی بین دو تیم مس رفسنجان و‌ گل‌گهر سیرجان به میزبانی ورزشگاه شهدای رفسنجان برگزار می‌شود.

نظر شما