مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان اعلام کرد:

تخصیص یارانه خرید کتاب به مناسبت هفته کتاب

۱۳۹۹/۰۸/۲۴ - ۱۲:۵۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۷۴۴۶
تخصیص یارانه خرید کتاب به مناسبت هفته کتاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از اختصاص یافتن یارانه خرید کتاب و شرکت در رقابت‌های پنجمین جام، به اعضای باشگاه‌های کتاب خوانی در هفته کتاب و کتاب خوانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدرضا علیزاده با تبریک فرا رسیدن هفته کتاب وکتاب خوانی، اظهار داشت: اعضای جام باشگاه‌های کتاب خوانی در سراسر استان می‌توانند کتاب‌های مورد نیاز خود را با ۵۰ درصد تخفیف از کتابفروشی‌های عضو طرح تهیه کنند.

او با بیان اینکه هزارو ۹۸۰ باشگاه کتاب خوانی با ۳۰ هزار و ۶۹۸ عضو، در رده سوم کشور واقع شده است، افزود: پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان از مهرماه امسال در سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است.

علیزاده تصریح کرد: شعار زیبا و خلاقانه امسال هفته کتاب و کتاب خوانی، حمایت از سلامت عمومی و روحیه نشاط همراه با تداوم کتاب خوانی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان بیان داشت: به اعضای باشگاه‌های کتاب خوانی کودک و نوجوان، به منظور خرید کتاب و شرکت در رقابت‌های پنجمین جام، یارانه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص داده می‌شود.

او با اشاره به فراهم شدن بستر‌های نرم افزاری لازم برای فعالیت کتاب فروشی‌ها در این طرح افزود: کتاب فروشی‌های سراسر استان می‌توانند برای ثبت نام و عضویت در طرح فروش کتب جام باشگاه‌های کتاب خوانی، به سایت شبکه ترویج کتاب خوانی ایران مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز