معاون سیاسی وزیر کشور:

جابه جایی در همه مناسب مدیریتی طبیعی است/ دکتر فدایی یک انسان با ادب و با اخلاق بودند

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۵:۴۹:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۸۲۱۵
جابه جایی در همه مناسب مدیریتی طبیعی است/ دکتر فدایی یک انسان با ادب و با اخلاق بودند
معاون سیاسی وزیر کشور ضمن تقدیر از تلاش‌ و زحمت‌های دکتر فدایی، با بیان‌این‌که جابه‌جایی طبیعی است و در همه مناسب مدیریتی این اتفاق می‌افتد، افزود: اصرار اواخر دکتر فدائی خیلی موثر بود و باعث شد که این انتصاب اتفاق بیافتد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ جمال عرف در آیین معارفه استاندار جدید کرمان اظهار داشت: دکتر فدایی یک انسان با ادب و با اخلاق بودند و در هیچ جلسه ای، صدای بلندی از ایشان ندیدیم. اگر بحثی داشتند با استدلال بیان میکردند.

عرف در خصوص انتخاب استاندار جدید هم، با بیان‌ این‌که درباره‌ی افراد مختلف بحث شد گفت: زمان خدمت بنده در مجمع تشخیص مصحلت نظام با آقای زینی‌وند همکار بودیم و آن‌جا با ویژگی های ایشان آشنا شدم.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این‌که سن مدیریت استان 14 سال کاهش خواهد یافت، گفت: آقای زینی‌وند یک ذهن فعال دارند. کوشا و باانگیزه هستند.

عرف با بیان این‌که دولت ماه‌های پایانی‌اش را پشت سر می‌گذارد افزود: امیدواریم با آرامش و طمانینه، فضایی ایجاد شود که امنیت مهیا باشد.

او با بیان این‌که همواره اولویت بر اقتصاد، امنیت و فرهنگ است، افزود: اخیرا اولویت بر اقتصاد، امنیت و سلامت قرار گرفته است.

عرف با اشاره به این‌که درگیر یکی از پاندومی‌هایی که این نسل به خود ندیده هستیم، خاطر نشان کرد: فشار سنگینی روی مردم و معیشت آن‌ها و روی مدیریت کشور است. تحریم‌های سنگین هم فشار مضاعف وارد می‌کند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان این‌که انتخابات در آستانه ی ‌سده‌ی بعدی برگزار می‌شود، گفت: ما تمام تلاش‌مان این است که انتخابات با سلامت، امنیت و مشارکت برگزار شود و یک انتخابات امن با مشارکت قابل قبول و با حضور همه‌ی گروه‌ها و جریاناتی که در شمارخانواده انقلاب اسلامی محسوب می شوند، برگزار شود.

او تصریح کرد: اگر همه‌ی سلایق و جریاناتی که زیر چتر انقلاب اسلامی هستند حضور یابند، مشارکت افزایش می‌یابد.

او در پخش پایانی صحبت‌های خود گفت: از زحمات بی شائبه‌ی دکتر فدایی تشکر می کنم . امیدوارم دکتر زینی وند با سرعت و انگیزه‌ی بیشتر کار را پیش ببرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز