استاندار کرمان:

با هم‌افزایی و همراهی بزرگان استان، ظرفیت‌های عظیم استان را بسیج می‌کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۵ - ۱۶:۰۷:۵۲
کد خبر: ۱۰۸۸۲۳۳
با هم‌افزایی و همراهی بزرگان استان، ظرفیت‌های عظیم استان را بسیج می‌کنیم
استاندار جدید کرمان گفت: تمام وقتمان را صرف خدمت می‌کنیم، شرایط هر چند سخت است، اما در شرایط سخت بهتر می‌شود کار کرد و با هم‌افزایی و همراهی بزرگان استان، ظرفیت‌های عظیم استان را بسیج کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان عنوان کرد: کرمان استان مهمی است که همیشه مورد توجه بوده و الان نیز به واسطه شهید قاسم سلیمانی مورد توجه میلیاردها انسان آزاده در دنیا است.

وی بیان داشت: مسئولیت، سنگین و چند وجهی است که هم باید نمایشی از توانمندی و آینده جمهوری اسلامی را بروز داد و هم بروزی از مکتب شهید سلیمانی در رفتار و عملکرد و الگوسازی در اداره استان به دلیل توجه جهانیان و ظرفیتهایش داشته باشیم.

دکتر زینی‌وند افزود: مسولیت سنگینی است و امیدواریم با کمک ارواح طیبه شهدا و بزرگان استان، بخشی از اهداف را محقق کنیم و برای این امر نیازمند همراهی بزرگان هستیم.

استاندار کرمان ادامه داد: حضور من امروز، اینجا محصول هویت و ساختار واقعی جمهوری اسلامی است، ساختار جمهوری اسلامی و اهداف انقلاب اسلامی این بوده که افراد بدون وابستگی به رانت، گروه، جناح و حزب مورد ارزیابی قرار گیرند و در فرآیند سالم ارتقا پیدا کنند، این فرآیند باید توسط هر کسی علاقه به جمهوری اسلامی دارد تقویت شود.

وی گفت: امیدواریم در این استان خدمت کنیم، تمام وقتمان را صرف خدمت می‌کنیم، شرایط هر چند سخت است، اما در شرایط سخت بهتر می‌شود کار کرد و با هم‌افزایی و همراهی بزرگان استان بویژه امام جمعه، ظرفیت‌های عظیم استان را بسیج کنیم.

زینی‌وند گفت: یک روز هم برای خدمت می‌تواند تاثیرگذار باشد و امیدوارم نماینده و معرف خوبی برای هویت جمهوری اسلامی به جهان با توجه به خاستگاه این استان باشیم.

 

نظر شما