استاندار کرمان عنوان کرد:

شرایط بسیار حاد کرونا در استان کرمان/ محدودیت‌ها را با جدیت اجرا می‌کنیم/مدیران متضاد این اولویت را برکنار خواهیم کرد

۱۳۹۹/۰۸/۲۶ - ۱۴:۴۱:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۸۷۴۷
شرایط بسیار حاد کرونا در استان کرمان/ محدودیت‌ها را با جدیت اجرا می‌کنیم/مدیران متضاد این اولویت را برکنار خواهیم کرد
استاندار کرمان گفت: شرایط استان کرمان از لحاظ شیوع کرونا «بسیار حاد» است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند، در حاشیه بازدیداز بیمارستان افضلی‌پور افزود: «کادر بهداشت و درمان از اسفندماه با جان‌فشانی در حال خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی هستند که بر خود واجب دانستم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی دیداری نزدیک با این خدوم زحمتکش و از زحمات آن‌ها تشکر کنم».

استاندار کرمان با بیان این‌که واقعا کادر بهداشت و درمان جان خود را برای سلامت مردم نثار می‌کنند، اظهار کرد: «خوشبختانه رسیدگی به بیماران کرونایی در بیمارستان افضلی‌پور خوب بوده و همچنین اوضاع بخش‌ها خیلی خوب ارزیابی می‌شود».

وی از پشتیبانی استانداری کرمان از دانشگاه‌های علوم پزشکی در این استان خبر داد و بیان کرد: «از مردم می‌خواهیم که شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند. در صورتی می‌توانیم تلفات انسانی و خسارات را کاهش دهیم که در امور پیشگیری موفق باشیم و افراد کمتری به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شوند».

زینی‌وند ادامه داد: «اگر حجم بیماران زیاد شود کیفیت مراقبت‌ها کاهش پیدا می‌کند؛ از مردم درخواست دارم که با رعایت پروتکل‌ها به ما در کنترل بیماری کووید ۱۹ کمک کنند».

وی با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید که به زودی اجرا می‌شود، گفت: «دو نوع محدودیت داریم، بخشی از محدودیت‌ها مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بوده که اجرای آن‌ها الزامی است».

وی اضافه کرد: «در همین راستا قرار است در روزهای آینده محدودیت‌های جامعی براساس وضعیت شهرها به لحاظ شیوع کرونا اعمال شود».

استاندار کرمان افزود: «محدودیت‌هایی هم براساس اقتضای استان اجرا می‌شود».

وی تصریح کرد: «با جدیت محدودیت‌ها را اعمال می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم که در اجرای آن‌ها با ما همکاری کنند».

استاندار کرمان اولویت اول کشور و دولت را کنترل بیماری کرونا در سطح کشور و استان دانست و بیان کرد: «هر کسی که با این اولویت در تضاد باشد قطعا با آن برخورد کرده و حتی در این راستا، مدیران متضاد این اولویت را برکنار خواهیم کرد».

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز