رئیس اتاق بازرگانی کرمان:

امکان همکاری کرمان با ایتالیا وجود دارد

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۰۹:۴۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۹۰۱۵
امکان همکاری کرمان با ایتالیا وجود دارد
رئیس اتاق بازرگانی کرمان اظهار کرد: امکان همکاری کرمان با ایتالیا در زمینه های مواد معدنی به ویژه آلومینیوم و فولاد و صنایع پایین دستی آن وجود دارد و ایتالیا می تواند از تولیدات معدنی ما با کیفیت و حجم بالا برای صنایع خودروسازی خود استفاده کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سید مهدی طبیب‌زاده در نشست مجازی بررسی روابط اقتصادی استان کرمان و کشور ادامه داد: ترکیه 10 میلیارد دلار صادرات کالاهای صنعتی، کشاورزی، پوشاک، خودرو، لوازم خانگی، خشکبار و سایر محصولات کشاورزی به ایتالیا دارد و ما نیز باید سطح روابط تجاری خود را با این کشور افزایش و بررسی های لازم را برای نیازسنجی بازار این کشور، موانع تجاری و سایر موارد را برای برقراری ارتباط بهتر انجام دهیم. طبیب زاده، اظهار کرد: امکان همکاری کرمان با ایتالیا در زمینه های مواد معدنی به ویژه آلومینیوم و فولاد و صنایع پایین دستی  آن وجود دارد و ایتالیا می تواند از تولیدات معدنی ما با کیفیت و حجم بالا برای صنایع خودروسازی خود استفاده کند. رئیس اتاق کرمان ادامه داد: کرمان 20 میلیون دلار خشکبار به ایتالیا صادر می کند که امکان افزایش این میزان وجود دارد.

طبیب‌زاده در پایان گفت: ایتالیا به عنوان هشتمین اقتصاد دنیا تراز تجاری بسیار خوبی دارد که نشان دهنده اقتصاد قوی این کشور است. سیدمهدی طبیب زاده، افزود: از جمله کشورهایی که صادرات خوبی به ایتالیا دارد ترکیه است و با بررسی لیست اقلامی که ترکیه به ایتالیا صادر می کند، می توان به خوبی دریافت که امکان تولید آنها در ایران نیز وجود دارد و ما نیز باید از این فرصت استفاده کنیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز