استاندار کرمان بیان کرد:

مدیران قاطع و با صداقت به مردم پاسخ دهند/ لزوم تحرک، تعامل و شجاعت در تصمیم گیری

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۱:۳۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۸۹۱۰۰
مدیران قاطع و با صداقت به مردم پاسخ دهند/ لزوم تحرک، تعامل و شجاعت در تصمیم گیری
استاندار کرمان گفت: استانداری موتور محرکه استان است و هر اندازه ما کار حاکمیتی و نظارتی خود را بهتر انجام دهیم و مسلط‌تر باشیم به همان اندازه استان تحرک دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در نشست با مدیران ستادی استانداری کرمان عنوان کرد: استانداری موتور محرکه استان است و هر اندازه ما کار حاکمیتی و نظارتی خود را بهتر انجام دهیم و مسلط‌تر باشیم به همان اندازه استان تحرک دارد و هر اندازه استانداری بی‌تحرک و بی‌انگیزه باشند، این مسئله به کل استان سرایت می‌کند و نمای مدیریتی و اجرایی استان نمای نامطلوبی خواهد بود.

وی بیان داشت: مدیران قاطع و باصداقت به مردم پاسخ دهند و در تصمیم گیری، شجاعانه عمل کنند. وی افزود: مدیران ستادی در ایجاد تحرک و انگیزه به ویژه در استانی با عظمت، پُر ظرفیت با نیروی انسانی توانمند بسیار اهمیت دارند.

استاندار کرمان تصریح کرد: قدری اراده می‌خواهد، این دوره را که به لحاظ جنبه‌های مختلف کرونا، تحریم‌ها و تخریب‌های هدفمند و ناجوانمردانه دولت، مقداری سخت شده را پشت سر بگذاریم.

دکتر زینی‌وند، جدیت را شرط قرار کار در استان اعلام کرد و گفت: جلسات و کارگروه‌ها به موقع و با حضور مدیران کل باید برگزار شوند و تصمیمات قاطع بگیریم. به لحاظ کم کاری نباید کاری باقی بماند.

استاندار کرمان نتیجه محور بودن جلسات را با اهمیت دانست و افزود: حوزه اقتصادی برای ما بسیار اهمیت دارد و اصل این است که استاندار بیشترین وقتش را در مسائل اقتصادی بگذارد.

وی افزود: تنظیم بازار و برخورد با متخلفان را با جدیت دنبال می‌کنیم، استان کرمان تامین کننده اقلام مورد نیاز کشور است و حتما باید مسائل مرتبط با آن به جد پیگیری شود.

دکتر زینی‌وند تاکید کرد: در دو مسئله کرونا و بازار به جِد وارد می‌شویم و از مدیران می‌خواهیم که وقت بگذارند و کار کنند، هیچ کم‌‌کاری پذیرفته نیست.

وی گفت: هیچ وابستگی جز کار ندارم، مردانه تا آخر با دولت کار می‌کنیم، اما در کار با هیچ حزب و گروهی عهد اخوت نداریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز