استاندار کرمان:

لباس نیروی انتظامی، نماد و آهنگ آرامش در جامعه است/ با محتکران و گرانفروشان مقتدرانه برخورد می کنیم

۱۳۹۹/۰۸/۲۷ - ۱۴:۲۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۸۹۳۱۷
لباس نیروی انتظامی، نماد و آهنگ آرامش در جامعه است/ با محتکران و گرانفروشان مقتدرانه برخورد می کنیم
استاندار کرمان گفت: در بازار و گرانی‌ها با اقتدار تمام با کسانی که در شرایط سخت با احتکار، معیشت مردم را با مضیقه مواجه می‌کنند، برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ علی زینی‌وند در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمان و شورای معاونان فرماندهی انتظامی بیان داشت: لباس نیروی انتظامی نماد و آهنگ آرامش در جامعه و پیام ناامنی برای بر هم‌زنندگان نظم و امنیت و قانون‌شکنان است.

وی افزود: حضور نیروی انتظامی با رویکرد دانش‌محور و کسب تجارب موفق دنیا به مسائل، امیدبخش است و کیفیت‌بخشی را در فعالیت‌های آنها شاهد خواهیم بود.

استاندار کرمان ادامه داد: کرمان استانی مرزی نیست، اما به نوعی از استان‌ها مرزی مهم‌تر است، ذره‌ای کوتاهی در اقدامات، تبعات ناامنی آن را شامل کشور می‌کند.

زینی‌وند به پیچیدگی و اثرگذاری مسائل مرتبط با قاچاق انسان و مواد مخدر اشاره و تصریح کرد: کرمان استانی با فاصله کم در دیواره امنیتی در کشور است و کوتاهی در این مرز مانند قاچاق مواد مخدر تبعاتی برای بشریت دارد.

وی خاطرنشان کرد: برای اداره بهتر استان نیاز به بسیج همه امکانات استان و هم افزایی همه فرآیندها، تشکل‌ها، مردم و نهادها داریم و با اعمال ذره‌ای سلایق شخصی در این همگرایی، ظلم کرده‌ایم.

نظر شما