مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان خبر داد:

شرکت بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز دوره متوسطه اول کرمانی در جشنواره نوجوان خوارزمی

۱۳۹۹/۰۸/۲۸ - ۰۹:۲۶:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۹۶۱۸
شرکت بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز دوره متوسطه اول کرمانی در جشنواره نوجوان خوارزمی
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۱۵۰ هزار دانش آموز دوره متوسطه اول استان در جشنواره نوجوان خوارزمی شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ احمد اسکندری نسب در نشست کمیته برنامه تعالی مدیریت مدرسه با بیان اینکه مدرسه محوری راهبرد اصلی آموزش و پرورش استان است خاطر نشان کرد: نقش مدیران مدارس در اجرای برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی بویژه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه عمل مدرسه انکار ناپذیر است.

وی افزود: برنامه تعالی مدیریت مدرسه با ایجاد همدلی و جذب مشارکت تمامی ارکان مدرسه در تحقق آمال و آرزوهای آموزش و پرورش موثر است.

اسکندری نسب خودارزیابی مدیران مدارس در قالب برنامه تعالی مدیریت مدرسه را مهمترین مزیت این برنامه دانست و بر پیگیری و اجرای موثر این برنامه در تمامی مدارس متوسطه استان تاکید کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه ها و فعالیت های آموزشی و پرورشی تحت تاثیر خود قرار داده است گفت: آموزش و پرورش دانش آموزان تحت هر شرایطی بر عهده ماست و اگر در این زمینه کم کاری کنیم آیه شریفه (وَیْلٌ لِلْمُطَفِّفِینَ) شامل ما می شود و باید پاسخگو باشیم.

احمد اسکندری نسب بر آگاه سازی و تدوین برنامه های مدون و اصولی متناسب با زیست بوم کرونا در راستای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در شرایط فعلی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ برنامه و فعالیتی در آموزش و پرورش استان بخاطر کمبود منابع مالی تعطیل نشده است گفت: موظفیم منابع مالی هر برنامه ای که نتیجه آن ارتقا کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی است را تامین کنیم و در این زمینه مشکل خاصی نداریم.

اسکندری نسب مهارت آموزی به دانش آموزان را نیز ضرورتی انکار ناپذیر در راستای تحقق کارآفرینی دانست و بر پیگیری و اجرای طرح هر دانش آموز یک مهارت و طرح ایران مهارت در مدارس سراسر استان تاکید کرد.

نظر شما